کد خبر: ۷۵۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۸
بوکسور المپیکی ایران:

همیشه رویای المپیک داشتم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  نماینده‌ بوکس ایران در المپیک گفت: «با حضور در میدان بزرگ المپیک توانایی و حقانیت بوکس ایران را به همگان نشان دادیم».

علی مظاهری بوکسور سنگین وزن کشورمان در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزش آفتاب با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «از اینکه توانستم در این رویداد بزرگ حضور یابم، احساس غرور می‌کنم و برای رسیدن به مدال طلای این رقابت‌ها تلاشم را به کار خواهم بست».

وی در ادامه افزود: «برای رسیدن به این مسابقات و کسب سهمیه المپیک سختی‌های زیادی را متحمل شدیم ولی خوشحالم که نماینده ایران در این پیکارها خواهم بود».

مظاهری در ادامه افزود: «در حال حاضر تمرینات خوبی را شروع کرده‌ایم و روز جمعه جهت شرکت در مسابقات ستارگان جهان عازم چین تایپه می‌شویم» .

وی ادامه داد: «حضور در بازیهای بزرگ المپیک همیشه برایم یک رویا بود و خوشحالم که به رویاهای بچگی‌ام دست یافته‌ام».

مظاهری درخصوص دریافت جوایز مسابقات دوحه‌ قطر و صعودش به المپیک نیز متذکر شد:  «هنوز جایزه‌ای به ما پرداخت نشده ولی قرار است اوایل خرداد پرداخت ‌شود». 

وی در ادامه با اشاره به مسابقات حساسی که در المپیک در پیش دارد تاکید کرد: «شک نکنید در این مسابقات فقط برای مدال المپیک مبارزه می‌کنم و  با اینکه تجربه کمتری داریم ولی برای سرافرازی نام ایران در میدان حاضر خواهیم شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین