کد خبر: ۷۵۸۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

منصوریان: بین بازیکنان من و پرسپولیس فرقی نیست

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در طول هفته سعی کردیم به بازیکنانمان بگوییم بین شما و بازیکنان پرسپولیس و سایر تیم‌ها هیچ فرقی نیست و این شما هستید که در آینده در استقلال و پرسپولیس و تیم‌های بزرگ فوتبال بازی می‌کنید.
منصوریان: بین بازیکنان من و پرسپولیس فرقی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: امیدوارم فردا یک بازی بسیار زیبا و خیلی خوب داشته باشیم و امیدوارم از نظر فنی و تاکتیکی نظر هواداران خوب آبادانی و فوتبال دوست ایران را جلب کنیم. زمین ما اجازه می دهد که دو تیم فوتبال بازی کنند و خوشبختانه بهترین زمین را داریم که جا دارد از مسئولان استادیوم بابت آماده کردن چنین زمینی تشکر کنم.

سر مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: بازی فردا برای ما بسیار حائز اهمیت است زیرا شرایط ما به صورتی است که پس از شش، هفت بازی وقتی از گل گهر عقب افتادیم بازیکنانم از نظر روحی به هم ریختند زیرا چند هفته باخت نداشتیم و ان‌شاءالله باخت مقابل گل‌گهر آخرین شکست ما تا پایان لیگ باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط ممکن هستیم زیرا شرایط پرسپولیس را برای بازیکنان آنالیز کرده ایم و بازیکنانم می دانند که بازی فردا و هفته آینده مقابل استقلال می‌تواند یکی از بهترین و مهمترین بازی‌هایشان باشد زیرا کاملاً در ویترین فوتبال ایران دیده می شوند.

وی عنوان کرد: از تیم یحیی گل محمدی شناخت داریم و برای بازیکنان‌مان کلاس های تئوری فنی جهت آگاهی آن ها گذاشتیم. اگر فردا در کمترین زمان ممکن کمترین اشتباه را انجام دهیم و اشتباهات فردی‌مان انگشت شمار باشد می‌توانیم یک روز خوب مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در طول هفته سعی کردیم به بازیکنانمان بگوییم بین شما و بازیکنان پرسپولیس و سایر تیم ها هیچ فرقی نیست و این شما هستید که در آینده در استقلال و پرسپولیس و تیم های بزرگ فوتبال بازی می کنید. بازیکنان فردا باید بتوانند از آقایی و اعتبارشان دفاع کنند.

منصوریان گفت: برای بازی فردا یک محروم بزرگ به نام طالب ریکانی داریم و ان‌شاءالله بازیکنانی که جایگزین می شوند خوب کار کنند. همچنین در ترکیب فردا دو، سه تغییر جدید خواهیم داشت و نیروی جوان و با پتانسیل به تیم اضافه می‌شود و می‌خواهیم شرایطی که یک جوان می‌تواند پرش بلند داشته باشد برای آنها فراهم کنیم. مصدوم هایمان هم برگشته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین