کد خبر: ۷۵۸۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

حسینی: قربانی کردن بز قبل از بازی ربطی به طلسم شدن ندارد!

سرمربی پیکان می‌گوید قربانی کردن یک راس بز قبل از آغاز بازی تیمش با نساجی هیچ ارتباطی به طلسم ندارد و این مسئله جزو رسم و رسوم مسلمانان است.
حسینی: قربانی کردن بز قبل از بازی ربطی به طلسم شدن ندارد!
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمجبتی حسینی، سرمربی پیکان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در شرایطی که تیمش ۷۶ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد، گفت: به نظرم تا وقتی که ۱۰ نفره نشده بودیم، فوتبال خوبی بازی کردیم. فکر همه جا را کرده بودیم. خیلی پرفشار بازی کردیم و خلق موقعیت داشتیم. روی یک اشتباه فردی یارمان را از دست دادیم و همان توپ هم وارد دروازه تیم ما شد. جلوی تیمی که حفظ توپی خوبی دارد، ۱۰ نفره شدن، کار را سخت می‌کند. با این حال در نیمه دوم می‌توانستیم نتیجه را برگردانیم. بازیکنانم از موقعیت‌ها استفاده نکردند. به طور کلی دروازه‌بان‌های ما دو توپ را مهار کردند که یکی گل شد. در هر حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد، امروز اتفاق خوبی رخ می‌داد. خیلی خوب آماده شده بودیم. اتفاقات فوتبال همین است. باید این بازی را فراموش کنیم و برای یک بازی دیگر آماده شویم.

سرمربی پیکان با اعتراض به عملکرد داور مسابقه گفت: یک مسئله‌ای که در دو بازی اخیر رخ داده این است که برادران حیدری، داوران خوب کشور، وقتی که بازی‌های ما را قضاوت می‌کنند، اعتقادی به خطای هند ندارند. بنده خدا هنوز هم قبول ندارد که باید برای ما پنالتی می‌گرفت. در این بازی و در دقیقه ۲۱، شماره ۸ نساجی توپ را با دست زد. شاید هم داور توپ را ندیده است. شاید به VAR نیاز داریم. بازیکنانم خوب بازی کردند.

او درباره اینکه قربانی کردن یک راس بز قبل از آغاز مسابقه و اینکه آیا طلسم ناکامی‌های تیمش در ورزشگاه دستگردی باز هم از بین نرفت گفت: طلسم وجود ندارد. مگر اینجا زمین ما است؟ یک زمین اجاره‌ای داریم. هر دو هفته یک بار اینجا بازی می‌کنیم و می‌رویم. اینجا زمین پاس قوامین است. اینجا را اجاره کردیم. به نظرم اینطوری خوشمزه بازی در نیاوریم. قربانی کردن بز چیست؟ ما مسلمان‌ها رسم و رسومی داریم و یک گوسفند قربانی می‌کنیم و به خیریه‌ها می‌دهیم. آدم به هر طریقی نباید خوشمزه بازی در بیاورد.

حسینی درباره درگیری نیمکت تیمش با مصعود شجاعی گفت: درگیری خاصی نبود. نیمکت ما اعتراض کرد و او هم به نیمکت ما اعتراض داشت. مسئله خاصی نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین