کد خبر: ۷۵۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۰
کاظم جلالی

استیضاح کنندگان محکم نبودند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاظم جلالی نماینده شاهرود در خانه ملت با اشاره به منتفی شدن استیضاح وزیر بازرگانی گفت: «استیضاح در زمان نامناسبی مطرح شده بود و به نظر می‌رسید که افرادی که استیضاح وزیر بازرگانی را مدیریت می‌کردند از یک انسجام درونی برخوردار نبودند».

وی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب افزود: «ما زمانی که وزیر آموزش و پرورش را استیضاح می‌کردیم 10 نفر محکم برروی امضاهایمان ایستاده بودیم و این جمعی که می‌خواستند وزیر بازرگانی را استیضاح کنند اینگونه نبودند».

نماینده شاهرود اظهار داشت: «مشاهده کردید که در بار اول استیضاح از حد نصاب افتاد و در بار دوم هم تنها 9 نفر باقی ماندند».

وی ادامه داد: «حتی هفته گذشته که استیضاح اعلام وصول شد من به برخی از استیضاح‌کنندگان گفتم که این استیضاح قابل انجام نیست. برای اینکه در آیین‌نامه آمده که استیضاح ظرف 10 روز باید انجام شود و 10 روز هم شنبه هفته آینده می‌شود که هیات رئیسه انداخت به امروز و کافی است که در این روزها جلسه حدنصاب نداشته باشد و استیضاح انجام نمی‌شود».

جلالی تصریح کرد: «اراده هیات رئیسه و برخی از نمایندگان بر این بود که این استیضاح دیگر را آماده کردند یک حرکت حساب شده نبود و در عمل هم این اثبات شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین