کد خبر: ۷۵۸۴۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
تبلیغات

کنترل همه کاره کولر گازی

با گذشت چندین سال، مردم به استفاده از کولر‌های گازی روی آوردند. اگر بخواهیم از مزایای کولر گازی مواردی را بیان کنیم، می‌توان گفت که کولر‌های گازی به نسبت کولر آبی کم سر و صدا‌تر هستند. کولر‌های گازی قابلیت کنترل دمای محیط را نیز دارند. به راحتی می‌توان در فصول سرد سال از باد گرم آن و در فصول گرم سال از باد سرد آن استفاده کرد.
کنترل همه کاره کولر گازی
آفتاب‌‌نیوز :

اگر بخواهیم به تاریخچه لوازم خنک کننده نگاهی بیندازیم، به جز پنکه ها، دو نوع کولر آبی وجود داشت؛ که نوع عملکرد کی یکی از آن‌ها به گونه‌ای بود که می‌بایست درون دریچه‌ای که در کولر تعبیه شده بود به طور دستی آب ریخته شود تا کولر باد خنک پخش کند. البته این کولر‌ها به دلیل زحمتی که برای خنک کردن به دوش افراد می‌گذاشت، آن چنان مورد استقبال قرار نگرفت.

نوع دوم کولر‌های آبی که در بین افراد بسیار فراگیر است، کولر‌های آبی هستند که به نیاز به دریافت آب به صورت دستی ندارند. کولر‌های آبی، بسته به فضای ساختمان شما، اندازه و توان مختلفی دارند و به طور معمول توانایی خوبی در خنک کردن محیط خانه، اداره جات و ... دارند.

اما با گذشت چندین سال، مردم به استفاده از کولر‌های گازی روی آوردند. اگر بخواهیم از مزایای کولر گازی مواردی را بیان کنیم، می‌توان گفت که کولر‌های گازی به نسبت کولر آبی کم سر و صدا‌تر هستند. کولر‌های گازی قابلیت کنترل دمای محیط را نیز دارند. به راحتی می‌توان در فصول سرد سال از باد گرم آن و در فصول گرم سال از باد سرد آن استفاده کرد.

 

کنترل همه کاره کولر گازی

استفاده از کولر گازی در نواحی از کشور که آب و هوای مرطوب و شرجی دارد بسیار مناسب است؛ چرا که کولر‌های آبی پاسخگوی گرمای شدید و مرطوب آن مناطق نخواهد بود.

یکی از نکاتی که می‌تواند از مزایای کولر‌های گازی نیز به شمار رود، قابلیت تنظیم دمای محیط با استفاده از کنترل است. با استفاده از کنترل کولر گازی می‌توانید تمام عملکرد دستگاه را به دست بگیرید. می‌توانید میزان باد، جهت وزش باد و یا نوع حرکت پره‌ها را مشخص کنید.

اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کنترل کولر گازی شما از کار بیوفتد، یا به هر دلیل خراب شود، چه کاری باید انجام داد؟ راه حلی که برای شما وجود دارد، موضوع بحث ماست. شما با خرید کنترل کولر گازی همه کاره می‌توانید در صورت خرابی یا گم شدن کنترل اصلی کولر گازی، کنترل عملکرد اسپلیت خود را به دست بگیرید. شاید در حال حاضر سوال‌های زیادی فکر شما را در مورد این کنترل همه کاره درگیر کرده باشد؛ ما در این مقاله قصد داریم تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کنترل همه کاره کولر گازی

کنترل مادر چیست؟

کنترل مادر همان کنترل همه کاره است. کولر‌های گازی هم دارای کنترل همه کاره هستند که می‌توانید آن را از فروشگاه ویم کالا خریداری نمایید. کنترل کولر گازی همه کاره، همانند کنترل اصلی کولر کار می‌کند، اما ممکن است به دلیل تنوع مدل‌های آن، ظاهر کنترل، با کنترل اصلی کولر گازی متفاوت باشد.

با کنترل کولر گازی همه کاره، می‌توانید تمامی عملکرد‌های کولر گازی را کنترل کرده و محدودیت عملکرد از بابت عدم وجود کنترل اصلی نخواهید داشت. وجود کنترل کولر گازی همه کاره، نگرانی شما را از بابت خرابی کنترل اصلی کولر گازی برطرف خواهد کرد. ممکن است بنا به هر دلیلی، کنترل کولر گازی شما دچار خرابی شود و یا گم شود؛ اگر بخواهید برای خرید یک کنترل دیگر از شرکت تولید کننده درخواست کنترل کنید، مطمئناً برای شما هزینه زیادی خواهد داشت.

پس بهترین راه ممکن خرید کنترل کولر گازی همه کاره است. نکته جالب در مورد کنترل همه کاره کولر گازی این است که این کنترل‌ها با اکثر برند‌ها نظیر ال جی، جنرال، هایسنس، سامسونگ و ... و قریب به ۹۹% مدل‌ها سازگار است و به راحتی می‌توان کنترل را با آن‌ها ست کرد.

کنترل همه کاره کولر گازی

روش تنظیم کردن کنترل کولر گازی همه کاره

شما دوستان عزیز به دو روش ساده می‌توانید کنترل را با کولر گازی ست نمایید. در اینجا قصد داریم تا هر دو روش ست کردن کنترل کولر گازی همه کاره را به آسان‌ترین و گویا‌ترین حالت ممکن به شما آموزش دهیم. پیش از شروع کار دو عدد باتری سالم را درون کنترل قرار دهید و سپس ادامه مراحل را پیش ببرید.

روش اول؛ سرچ اتوماتیک: نکته‌ای که لازم است تا در همین ابتدای شروع به کار توجه کنید این است که بررسی کنید که آیا کنترل همه کاره‌ای که خریداری کرده اید، قابلیت سرچ اتوماتیک را دارد؟ اگر این امکان در کنترلی که خریداری کرده اید وجود داشته باشد، کار شما بسیار راحت‌تر می‌شود. برای سهولت خرید، می‌توانید کنترل کولر گازی همه کاره را با قابلیت سرچ خودکار، از وب سایت ویم کالا خریداری نمایید.

پس از اطمینان از وجود این قابلیت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کنترل را در مقابل کولر گازی نگه داشته و دکمه‌ی SET و یا SELECT موجود بر روی کنترل کولر گازی همه کاره را به مدت ۸ ثانیه بفشارید. با این کار، کنترل به طور خودکار به جستجوی دستگاه شما می‌پردازد. در این هنگام شما باید تا زمان روشن شدن کولر گازی منتظر بمانید. به محض آن که کولر گازی روشن شد، بایستی بلافاصله دکمه OK یا ENTER را بفشارید. با این کار مشخص می‌شود که کنترل کولر گازی همه کاره، با دستگاه شما ست شده است. از این لحظه به بعد، کنترل کولر گازی همه کاره، همانند کنترل اصلی کولر گازی شما عمل خواهد کرد.

روش دوم؛ تنظیم دستی: این روش نیازمند به کد‌هایی است که احتمالا در دفترچه راهنمای کنترلی که خریداری کرده اید وجود دارد. در این مرحله، دکمه‌ی SET یا SELECT روی کنترل را به مدت ۳ ثانیه بفشارید. سپس کد مربوط به کولر گازی خود را از دفترچه بیابید و آن را وارد کنید. با انجام این مراحل، کنترل شما به راحتی با کولر گازی ست می‌شود.

کلام پایانی

در صورتی که به کنترل کولر گازی همه کاره نیاز دارید، ویم کالا یکی از حرفه ای‌ترین وب سایت‌ها برای خرید کنترل همه کاره است. تنها کافی است تا کنترل کولر گازی مورد نظر خود را انتخاب کرده تا در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

در ضمن جهت قیمت کنترل همه کاره کولر گازی و اگر به هر دلیلی با ست کردن کنترل کولر گازی همه کاره به مشکل بر خوردید، مشاوران و متخصصان ویم کالا در خدمت شما هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین