کد خبر: ۷۵۸۴۶۹
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
تبلیغات

نکات مهم در مورد روش‌های پیکر تراشی ۳ بعدی

پیکرتراشی ۳ بعدی، یکی از روش‌های جایگزین برای لیپوساکشن است که در آن از فناوری حرکت ۳ بعدی برای تخلیه چربی، کاهش سلولیت و سفت کردن پوست صورت و بدن استفاده می‌شود. لیپو۳ بعدی (۳D-lipo) با بکارگیری تکنولوژی چند وجهی، این امکان را به درمانگر‌ها میدهد تا هر بیمار را با رویکردی اختصاصی درمان کنند.
نکات مهم در مورد روش‌های پیکر تراشی ۳ بعدی
آفتاب‌‌نیوز :

با اینکه شاید این روش به اندازه انواع روش‌های لیپوساکشن (تامسنت، UAL، LAL، PAL) موثر نباشد، اما پیکرتراشی ۳ بعدی، میتواند گزینه‌ی مناسبی برای تخلیه‌ی چربی‌های سرسخت یا همان لاغری موضعی بدون جراحی و بیهوشی باشد.

کاویتاسیون (کویتیشن) ۳ بعدی - کاهش چربی

نکات مهم در مورد روش‌های پیکر تراشی ۳ بعدی

موثر برای:

کاهش کلی چربی بدن

شرح تکنولوژی:

کاویتاسیون یک پدیده طبیعی است که در این روش درمانی از امواج رادیویی فراصوت با فرکانس پایین برای از بین بردن سلول‌های چربی استفاده می‌شود. طی این روش، امواج فراصوت یک موج قوی از فشار به غشای سلول‌های چربی وارد میکنند. در نتیجه سلول‌های چربی که قادر به تحمل این فشار نیستند، به حالت مایع متلاشی می‌شود.

چه اتفاقی برای چربی متلاشی شده می‌افتد؟

در طول درمان کاویتاسیون سه بعدی، غشای سلول‌های چربی متلاشی میشود. محتوای این سلول‌های چربی که عمدتاً متشکل از تری گلیسیریدهاست، در مایع بین سلولی پخش شده و سپس بوسیله‌ی عروق و سیستم لنفاوی بدن به کبد منتقل میشود. در کبد نیز، هم چربی حاصل از درمان کاویتاسیون سه بعدی و هم چربی ناشی از غذای مصرفی بصورت یکسان پردازش شده و از بدن دفع میشوند.

چه نواحی از بدن را می‌توان با کاویتاسیون سه بعدی بهبود بخشید؟

کاویتاسیون سه بعدی برای کاهش چربی نواحی بزرگتر مانند شکم، ران و پهلوها، بهترین گزینه است. همچنین کاویتاسیون سه بعدی می‌تواند جایگزین خوبی برای لیپوساکشن ۳۶۰ درجه باشد. لیپوساکشن ۳۶۰ روشی برای پیکرتراشی نواحی مختلف بدن، عضلات بالایی شکم، عضلات مورب و قسمت میانی کمر همچنین قسمت‌های پایینی شکم و کمر میباشد اما، کاویتاسیون در انجام این امر، بسیار دقیق‌تر از لیپوساکشن ۳۶۰ درجه عمل می‌کند.

چند جلسه درمان با کاویتاسیون سه بعدی توصیه می‌شود؟

یک دوره‌ی ۶ الی ۸ جلسه‌ای از درمان با کاویتاسیون سه بعدی برای دستیابی به نتایج مطلوب توصیه میشود. با این حال، متخصص بهترین برنامه درمانی را به شما توصیه خواهد کرد.

در طول درمان چه حسی را تجربه خواهم کرد؟

اندازه‌ی ناحیه تحت درمان از جمله عواملی است که مدت زمان جلسه درمانی را تعیین میکند. در طول درمان، مولد دستی که انرژی امواج فراصوت تولید میکند به آرامی بروی ناحیه‌ی مد نظر حرکت میکند. اکثریت بیماران این درمان را درمانی بدون درد و ناراحتی توصیف می‌کنند.

کرایوفریز ۳ بعدی – حذف متمرکز چربی

نکات مهم در مورد روش‌های پیکر تراشی ۳ بعدی

موثرترین برای:

توده‌های چربی سرسخت و پیکر تراشی

شرح تکنولوژی:

کرایوفریز ۳ بعدی یکی از روش‌های درمانی غیر تهاجمی منحصر به فرد است که در آن به صورت ترکیبی از الکترو و کرایوتراپی استفاده می‌شود. به کمک هندپیس در کرایوفریز ۳ بعدی، چربی به داخل هندپیس مکیده می‌شود. سپس این ناحیه‌ی موضعی در داخل هندپیس منجمد می‌شود که این امر باعث می‌شود ۲۰ الی ۴۰ درصد سلول‌های چربی ناحیه از بین بروند.

نحوه عملکرد این فناوری:

کرایوفریز ۳ بعدی تنها سلول‌های چربی را هدف قرار می‌دهد. در این روش با کاهش دما به منفی ۶ درجه، سلول‌های چربی هدف قرار گرفته و منجمد میشوند. هیچ کدام از بافت‌ها یا ساختار‌های دیگر طی این روش، تحت تاثیر فرآیند انجماد قرار نمی‌گیرند. سپس محتوای سلول‌های چربی از طریق سیستم لنفاوی بدن دفع می‌شوند.

چه نواحی از بدن را می‌توان با کرایوفریز سه بعدی بهبود بخشید؟

این روش درمانی برای هدف قرار دادن مناطقی از چربی‌های سرسخت که با ورزش و رژیم غذایی نمی‌توان تغییری در آن‌ها ایجاد کرد، بسیار موثر است. کرایوفریز ۳ بعدی برای چربی‌های موضعی نواحی مانند پهلو ها، شکم، برآمدگی بالای لگن و باسن بسیار موثر است و متخصص درمانی بهترین برنامه درمانی را جهت دستیابی به بهترین نتایج برای شما ارائه خواهد کرد که ممکن است این برنامه درمانی شامل ترکیب کرایوفریز ۳ بعدی با سایر فناوری‌ها و روش‌ها برای اثر بخشی بیشتر باشد. امروزه می‌توان دو ناحیه از بدن را بطور همزمان با کرایوفریز ۳ بعدی درمان کرد.

چند جلسه درمان توصیه می‌شود؟

در این روش، هر منطقه از بدن به تنها یک جلسه درمانی نیاز دارد.

چه نتایجی را می‌توان از این درمان انتظار داشت؟

با این روش شما بطور متوسط شاهد کاهش ۲۰ الی ۴۰ درصدی چربی در ناحیه موضعی بدن خود خواهید بود. از آنجایی که چندین ماه طول میکشد تا بدن سلول‌های چربی مرده را دفع کند، بنابراین نتایج نهایی پس از ۶ الی ۱۲ هفته قابل مشاهده خواهند بود.

در طول درمان چه حسی را تجربه خواهم کرد؟

در ابتدا پد ضد یخ زدگی بروی ناحیه تحت درمان قرار می‌گیرد تا از انجماد پوست جلوگیری شود. در طول درمان، چربی قبل از انجماد توسط واکیوم به داخل پروب مکیده میشود. این امر باعث ایجاد احساس کششی خفیف می‌شود و ناحیه سرد می‌شود. در عرض چند دقیقه، ناحیه بی حس می‌شود. بسته به اندازه‌ی ناحیه‌ی تحت درمان، هندپیس ۳۰ الی ۶۰ دقیقه برروی ناحیه مد نظر قرار می‌گیرد.

رادیو فرکوئنسی (RF) ۳ بعدی صورت و بدن- کشیدن و سفت کردن پوست

موثرترین برای:

جوانسازی پوست، ضد پیری، لیفت و سفت کنندگی پوست، صاف کننده خطوط ریز و چین و چروک

شرح تکنولوژی:

در رادیو فرکوئنسی (RF) ۳ بعدی، امواج اولتراسوند تولید شده به لایه‌های پوست نفوذ میکنند تا به صورت گزینشی، بافت‌های پوست و ماتریکس خارج سلولی که رشته‌های کلاژن در آن تعبیه شده‌اند را گرم کنند. این گرمای موضعی در ناحیه‌ی تحت درمان منجر به انقباض فوری رشته‌های کلاژن شده و در عین حال متابولیسم فیبروبلاست را افزایش می‌دهد تا تولید الیاف کلاژن و الاستین جدید تسریع شود و در نتیجه پوستی صاف‌تر، سالم‌تر و جوان‌تر ایجاد کند.

چه نواحی از بدن را می‌توان با رادیو فرکوئنسی (RF) ۳ بعدی بهبود بخشید؟

رادیو فرکوئنسی (RF) ۳ بعدی خواص ضد پیری صورت و بدن را تقویت میکند و میتوان با این روش خطوط پنجه کلاغی، خطوط پیشانی، خطوط اطراف لب‌ها، گردن و همچنین انباشت چربی در شکم و بازو‌ها را درمان کرد. متخصص نواحی مد نظر را ارزیابی کرده و برنامه‌ی درمانی مناسب را مطابق با اهداف شما طراحی خواهد کرد.

چند جلسه درمان توصیه می‌شود؟

معمولا یک دوره درمانی ۶ الی ۸ جلسه‌ای برای دستیابی به حداکثر نتایج توصیه می‌شود که به طور ۱ جلسه در هر هفته و به مدت ۶ الی ۸ هفته اجرا میشود.

چه نتایجی را میتوان از این درمان انتظار داشت؟

نتایج بلافاصله بعد از هر جلسه درمانی قابل مشاهده هستند، اما بطور کلی یک دوره درمانی کامل توصیه میشود چرا که نتایج پس از هر جلسه درمانی بهبود می‌یابند.

در طول درمان چه حسی را تجربه خواهم کرد؟

رادیو فرکوئنسی (RF) ۳ بعدی، یک درمان آرامش بخش است. مایع یا ژلی بروی پوست شما اعمال خواهد شد که به عنوان رسانای امواج عمل میکند. هندپیس گردی نیز بروی پوست شما قرار میگیرد و بصورت دورانی و با ملایمت بروی پوست حرکت میکند. صدای سیگنال خفیفی نیز از دستگاه خواهید شنید، هندپیس بتدریج گرمتر میشود تا حرارت ناحیه مد نظر به ۴۰ درجه برسد. متخصص از یک دماسنج مادون قرمز برای اندازه گیری گرمای پوست شما استفاده می‌کند.

شاک ویو ۳ بعدی - کاهش سلولیت

موثرترین برای:

توده‌های سرسخت چربی و سلولیت

شرح تکنولوژی:

شاک ویو ۳ بعدی با تحریک تجزیه‌ی چربی، سنتز کلاژن و تخلیه لنفاوی عمل می‌کند.

این دستگاه با قرارگیری پروب در نواحی سلولیت و با ایجاد ارتعاشات و لرزش، امواج ساطع شده را از طریق پوست به عضلات می ‏فرستد.

نحوه عملکرد این فناوری:

برای درمان سلولیت، امواج صوتی ناشی از شاک ویوتراپی، باعث تحریک میکروسیرکولاسیون در لایه چربی، افزایش عملکرد متابولیک ناحیه و افزایش نفوذپذیری غشای سلولی می‌شود. طی این امر، اسید‌های چرب و گلیسرول از سلول‌های چربی آزاد می‌شوند و در فضای بین سلولی پخش میشوند. سیستم لنفاوی و عروق خونی نیز این مواد زائد را از بدن خارج می‌کنند.

از لحاظ لیفت و سفتی پوست نیز امواج حاصل از شاک ویوتراپی، باعث تحریک گردش خون و گردش لنفاوی در ناحیه میشوند و در نتیجه‌ی تحریک بافت همبند، موجب صاف‌تر شدن پوست و رفع چروک آن می‌شود.

چه نواحی از بدن را می‌توان با شاک ویو ۳ بعدی بهبود بخشید؟

شاک ویو ۳بعدی را میتوان در بسیاری از نواحی بدن از جمله قسمت درونی و بیرونی ران، زانوها، بازوها، باسن، پهلو و شکم استفاده کرد. شاک ویوتراپی ۳ بعدی را میتوان با لیپوساکشن کمر و پشت مقایسه کرد. لازم به ذکر است که، «در لیپو کمر و پشت، قسمت بالا و وسط کمر مورد هدف قرار می‌گیرد.»

چند جلسه درمان توصیه می‌شود؟

یک دوره درمانی ۸ الی ۱۰ جلسه‌ای که طول هر جلسه درمانی ۳۰ دقیقه است.

چه نتایجی را می‌توان از این درمان انتظار داشت؟

نتایج به سرعت طی ۲ هفته پس از شروع دوره درمانی قابل مشاهده خواهند بود. اگر چنانچه ورزش کنید و مصرف آب خود را بالا ببرید نیز نتایج بهتری خواهید گرفت. ۹۰ درصد از زنانی که طی یک مطالعه‌ی بالینی، با این روش تحت درمان قرار گرفته بودند، این روش درمانی را توصیه میکنند. متخصص درمانی با توجه به اهداف شما، برنامه‌ی درمانی موثری برایتان طراحی خواهد کرد.

در طول درمان چه حسی را تجربه خواهم کرد؟

این درمان ذاتا بسیار پر سرو صدا است و دستگاه حین درمان، صدای تق تق بلندی ایجاد می‌کند. شاک ویو تراپی ۳بعدی یک روش درمانی ساده و راحت است و حسی مانند ماساژ ضربه‌ای ایجاد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین