کد خبر: ۷۵۸۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
هرگز تهمتی به داور و کارشناسان نمی‌زنم؛

عذرخواهی ستاره گل‌گهر از بیژن

مهدی تیکدری پس صحبت‌های آتشین در میکسدزون حالا با آرامش بیشتری در مورد آنچه در بازی با استقلال گذشت، صحبت می‌کند.
عذرخواهی ستاره گل‌گهر از بیژن
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر پایانی جنجالی در هر دو نیمه داشت. در نیمه نخست برخورد یامگا با فروزان، چند دقیقه پس از پنالتی گل‌گهر رقم خورد و در نیمه دوم نیز برخورد توپ به علیزاده، پنالتی گرفته شد تا کادرفنی و بازیکنان گل‌گهر به شدت خشمگین شده و نسبت به عملکرد داور موضع‌گیری کنند.

مهدی تیکدری یکی از این بازیکنان بود که البته همچنان اعتقاد دارد که پنالتی دوم استقلال مردود بود و نباید گرفته می‌شد، این بار در گفتگو با خبرنگار ما با آرامش بیشتری صحبت کرد و برخی از اظهارات روز گذشته اش را هم رد کرد.

تیکدری در مورد این بازی می‌گوید: با انگیزه زیادی وارد زمین شدیم چون تیم بالاتر از ما نتیجه نگرفته بود، برای پیروزی پای به میدان گذاشتیم و همه دیدند که نمایش هجومی و خوبی را ارائه کردیم و فارغ از آن پنالتی که فدای سر سعید صادقی، می‌توانستیم در همان نیمه اول به گل برسیم و شایسته بودیم که پیروز به رختکن برویم.

وی افزود: به تیم خوب استقلال احترام می‌گذارم و آنها هم تلاش زیادی انجام دادند اما احتمالا هواداران این تیم هم این نظر را داشته باشند که گل‌گهر موقعیت‌های خوبی داشت و می‌توانست به گل برسد. در نیمه دوم به گل هم رسیدیم و بازی مساوی شد اما دیدید که در آخرین دقایق بازی چه اتفاقی رخ داد.

هافبک راست گل‌گهر با اشاره به عملکرد حیدری توضیح داد: اول این را بگویم که من در صحبت‌های روز گذشته ام قصد بی احترامی یا اتهام به هیچ کسی، از جمله داور، کمک‌هایش، کمیته داوران و کارشناسان محترم را نداشتم. همه این‌ نفرات و نهادها تمام تلاش خود را می‌کنند تا عدالت در فوتبال ایران رعایت شود.

او در توضیح دیدگاهش می‌گوید: بازهم می‌گویم که به آقای حیدری تهمتی نمی‌زنم و او تلاشش را انجام داد و داوران هم مثل ما بازیکنان حق اشتباه دارند. اما ما (همه بازیکنان و همه تیم‌ها) یک سال زحمت می‌کشیم و با یک اشتباه زحماتمان به باد می‌رود. به نظرم مشکل از داوران نیست و آنها هم در یک لحظه شاید برخورد یا هرچیزی را درست و غلط تشخیص بدهند اما یک تکنولوژی مثل وی ای آر یا خط دروازه آمده که اگر اشتباهی هم شد، تصحیح کند.

مهدی تیکدری همچنین توضیح داد: الان در کشورهای منطقه این تکنولوژی آمده و میبینیم که چقدر اعتراض‌ها کم شده است. می‌دانم مشکلاتی وجود دارد اما امیدوارم فدراسیون محترم همکاری کند تا وی ای آر بیاید و مطمئن باشید این از نظر فرهنگی و فنی، به نفع ما خواهد شد و هر هزینه‌ای که بشود، صد برابرش را ثمر می‌دهد.

وی در مورد اینکه گفته بود کارشناسان از فضای مجازی تاثیر می‌گیرند، اظهار داشت: قابل کتمان نیست که فضای مجازی بر فوتبال ایران تأثیر می‌گذارد. در میکسدزون منظور من این نبود که کارشناسان محترم از کسی می‌ترسند یا دستور می‌گیرند و بحثم فضای مسموم مجازی بود. وگرنه دیدید که کارشناسان با استقلال کامل، نظر خود را ارائه کردند و اگر هم از حرف من ناراحت شدند، من شجاعت معذرت خواهی بدون هیچ حرف و حدیثی را دارم.

بازیکن گل‌گهر درباره شرایط فنی این تیم عنوان کرد: ما از نظر فنی جزو بهترین تیم‌های خوب لیگ هستیم و این گفته کارشناسان و به گواه آمار است. اگر آن اتفاق و کسر امتیاز رخ نمی‌داد، الان برای قهرمانی تلاش می‌کردیم. اما به هر حال چیزی که گذشته، گذشته. نگاه ما آینده است و تا همین حالا هم نتایج خوبی گرفتیم و جا دارد به آقای قلعه نویی خسته نباشید بگویم که تلاش زیادی در این فصل انجام دادند و برای من هم افتخار است که کنار ایشان باشم.

تیکدری در پایان گفت: باز هم می‌گویم که من قصد بی احترامی و تهمت نداشتم و اگر چنین برداشتی شده، شجاعت معذرت خواهی دارم. امیدوارم به زودی تکنولوژی وی ای آر به ایران بیاید تا تلاش ما و داوران، این چنین مورد بحث و جنجال قرار نگیرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین