کد خبر: ۷۵۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۵۸
در نامه‌ای سرگشاده به احمدی‌نژاد مطرح شد

دعوت تحکیم وحدت از احمدی‌نژاد برای حضور در نشست این اتحادیه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمود احمدی‌نژاد از وی خواست تا در نشست این اتحادیه حضور یابد و به سوالات دانشجویان پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب در این نامه ضمن اشاره به باقی بودن سوالات اعضای این اتحادیه در مورد سیاست‌های دولت آمده است:‌ «از آنجا که نشست این اتحادیه در رورزهای پنج شنبه و جمعه در تهران برگزار می شود خوشحال می شویم که جنابعالی در نشست ما حاضر شوید و سوالتمان را پاسخگو باشید». 

در ادامه این نامه آمده‌است: «علت این دعوت دیر هنگام نیز آن است که بسیار منتظر ماندیم تا شاید وزارت علوم تحت امرتان بر اساس حق مسلممان به درخواست برگزاری نشستمان جواب مثبت دهد و امکانات لازم برای برگزاری نشست در یکی از دانشگاههای کشور را در اختیارمان بگذارد اما چنین نشد و بالاجبار نشستمان را در محلی خارج از دانشگاه برگزار می‌نماییم».
 
در بخش پایانی این نامه با اشاره به اینکه رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا انواع توهینها را تحمل نموده‌است تا به سوالات دانشجویان خارجی پاسخ دهد آمده‌است: «اکنون که ما میزبان هستیم مطمئن باشید با سعه صدر با شما به گفتگو می نشینیم».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین