کد خبر: ۷۵۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۶
محمد علیخانی:

آزادی در دولت نهم تنها برای فاطمه رجبی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده قزوین گفت:«به نظرم آزادی رسانه‌ها را شاید دولت برای نزدیکان خودش گفته است. به خصوص آقای الهام که همسرشان کاملاً آزاد هستند و می‌تواند به همه مسئولان کشور توهین کنند و شاید این آزادی و مخالفت با سانسوری که دولت از آن دم می‌زند، تنها برای فاطمه رجبی است».

محمدعلیخانی نماینده قزوین در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با اشاره به ادعای دولت نهم در مبارزه با سانسور در فضای رسانه‌ای کشور گفت: «دولت همیشه در شعار در همه مسائل حرفش را می‌زند اما در عمل آن چیزی که ما در جامعه می‌بینیم غیر از آن چیزی است که ادعا می‌شود».

وی افزود: «شعارهای دولت نهم بسیار زیباست مثل شعاری که می‌گفتند مشکل مملکت دوتا تار موی دختران نیست و اینگونه شعارها برای جوانان جالب و جذاب بود اما در عمل همه آن شعارهایی که در زمان انتخابات داده می‌شد الان عکسش  در جامعه عمل می شود».

علیخانی تصریح کرد: «البته به نظرم آزادی رسانه‌ها را شاید دولت برای نزدیکان خودش گفته است به خصوص آقای الهام که همسرشان کاملاً آزاد هستند و می‌تواند به همه مسئولان کشور توهین کنند و شاید این آزادی و مخالفت با سانسوری که دولت از آن دم می‌زند تنها برای فاطمه رجبی است».

وی ادامه داد: «در برخورد فعلی دولت با رسانه‌های منتقد ما آزادی و مخالفت با سانسور را نمی‌بینیم».

نماینده قزوین با بیان اینکه استاندار هر استانی نماینده رئیس‌جمهور در استان است اظهار داشت: «استاندار قزوین اکنون از اکثر مطبوعات استان قزوین شکایت کرده است و اکثر مطبوعات در دستگاه قضایی پرونده دارند و خود من هم که در قزوین نشریه دارم تاکنون دولت دها شکایت علیه نشریه من انجام داده است و در مطالبی که دولت از ما شکایت کرده همه انتقاد به عملکرد مسئولان بوده و هیچ توهینی در مطالب نبوده است».

عضو فراکسیون اقلیت خاطرنشان کرد: «اینکه گفته می‌شود دولت با سانسور مخالفت است به نظرم با واقعیت همخوانی ندارد و اکنون فضا به گونه‌ای شده است که رسانه‌ها خود سانسوری می‌کنند و در شرایط فعلی آن چیزی که دولت شعار می‌دهد متفاوت با چیزی است که در جامعه رخ می‌دهد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین