کد خبر: ۷۵۹۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲

رونمایی از سرباز‌های استقلال و دربی تهران

در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال تیم صدرنشین ملوان به مصاف رایکا بابل خواهد رفت، مس کرمان تیم دوم جدول با تیم قعرنشین بازی می‌کند و ۷ مسابقه دیگر هم در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
رونمایی از سرباز‌های استقلال و دربی تهران
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار‌های هفته بیست و یکم لیگ یک همزمان با مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر! در روز جمعه برگزار می‌شود. این همزمانی فقط به ضرر تیم‌های لیگ یکی است که باعث کم توجهی بیشتر رسانه‌ها و فوتبالدوستان به مسابقات این رده می‌شود. ملوان تیم ۴۶ امتیازی و صدرنشین بدون شکست مسابقات این هفته میزبان تیم رایکا بابل است. رایکا برای بقا می‌جنگد و ملوان یکی از اصلی‌ترین شانس‌های صعود به لیگ برتر فصل آینده است. احتمال دارد در این مسابقه سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع سرباز استقلال که به ملوان آمده‌اند در این بازی برای ملوان به میدان بروند. پیروز قربانی سرمربی استقلالی رایکا هم می‌داند کار بسیار سختی مقابل ملوان برای امتیاز گیری دارد. خط دفاع مستحکم ملوان با حضور دو سرباز استقلال قدرتمند‌تر می‌شود. شاید یکی از جذاب‌ترین اتفاق‌های این هفته لیگ یک رونمایی از این بازیکنان باشد. رایکا ۱۹ امتیازی در انتهای جدول لیگ اگر در این مسابقه امتیاز نگیرد ممکن است با یک پله سقوط به رده شانزدهم جدول برسد.

مس کرمان که ۶ امتیاز کمتر از ملوان دارد برای اینکه همچنان در تعقیب صدرنشین باقی بماند و خود را مدعی دیگر صعود بداند می‌خواهد همچنان روی نوار برد حرکت کند. مسی‌ها مقابل تیم قعرنشین ماشین سازی که هیچ بردی نداشته آسان است. ماشین سازی با ۴۸ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارد و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم است. مس کرمان این هفته می‌تواند حتی تفاضل گلش را هم بهبود ببخشد. مس کرمان در جام حذفی هم حضور دارد و آن‌ها تیم فولاد خوزستان را هم حذف کرده‌اند و بعد از عید نوروز باید به مصاف خیبر خرم آباد بروند.

آرمان گهرسیرجان با دو برد متوالی و ۳۶ امتیاز به رده سوم جدول لیگ صعود کرده و این هفته به مصاف استقلال خوزستانی می‌رود که ۵ هفته است رنگ برد را ندیده و تقابل این تیم دیدنی است بخصوص اینکه آبی پوشان اهوازی خود را در ابتدای فصل یکی از مدعیان اصلی صعود می‌دانستند، اما اکنون در رده هشتم جدول ایستاده اند. تیم سیرجانی می‌خواهد رتبه سوم را حفظ کند و هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد.

خیبر خرم آباد هم بعد از اینکه به رده چهارم جدول سقوط کرد عبدالله ویسی را برکنار کرد تا فراز کمالوند مربی اسبق استقلال و نفت مسجدسلیمان جانشینش شود. خیبر ۴ هفته است که برنده نشده و فراز به این تیم آمده تا شاید دوباره این تیم را به کورس مدعیان صعود برساند. خیبر این هفته به مصاف مس شهربابک تیم نهم جدول خواهد رفت تیمی که از ۵ بازی اخیرش ۴ مساوی و یک باخت را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

پارس جنوبی به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه خواهد رفت بعید است این دو تیم به فکر صعود به لیگ برتر در این فصل باشند، اما همچنان می‌خواهند در نیمه بالایی جدول حضور داشته باشند.

شهرداری آستارا با ۴ برد متوالی خود را تا رده ششم جدول لیگ بالا کشیده‌اند پایان رافت نتایج خیره کننده‌ای با این تیم گرفته و این هفته هم به مصاف تیم شمس آذر قزوین خواهد رفت تیمی که در رده شانزدهم جدول است و برای بقا تلاش می‌کند. کسب پنجمین برد متوالی برای شهرداری آستارا در این بازی دور از ذهن نخواهد بود.

این هفته شاهد یک دربی تهرانی هم در لیگ یک هستیم جایی که سایپا به مصاف تیم ویستا توربین تهران می‌رود. هر دو تیم به لیگ یک تازه وارد هستند. سایپا این فصل به لیگ یک سقوط کرده و ویستا هم تازه از لیگ دو بالا امده است. سایپا ۲۶ امتیازی در رده دهم جدول است و ویستا ۲۳ امتیازی سیزدهم است.

برنامه مسابقات هفته بیست و یکم لیگ یک

جدول لیگ یک:

۱- ملوان ۴۶ امتیاز

۲- مس کرمان ۴۰ امتیاز

۳- آرمان گهر سیرجان ۳۶ امتیاز

...

۱۶- شمس آذر قزوین ۱۹ امتیاز

۱۷-شاهین شهرداری بوشهر ۱۰ امتیاز

۱۸- ماشین سازی تبریز ۶ امتیاز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین