کد خبر: ۷۵۹۲۲۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

شریعتمداری: ایران به روسیه جرأت حمله به اوکراین را داد/ اروپا زیر بُرد موشک‌های ایران است

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تأکید بر اینکه اگر ایران، آمریکا را تحقیر نکرده بود، روسیه جرأت حمله به اوکراین را نداشت، گفت: تمام خاک اروپا زیر بُرد موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی است و بر فراز فلسطین اشغالی، هیچ کبوتری پرواز نمی‌کند مگر آنکه با رادارهای ما گرفته می‌شود.
شریعتمداری: ایران به روسیه جرأت حمله به اوکراین را داد/ اروپا زیر بُرد موشک‌های ایران است
آفتاب‌‌نیوز :

حسین شریعتمداری بعد از ظهر پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره استانی حبیب در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه داستان از آنجایی شروع شد که به لطف خدا، همت امام خمینی و حمایت مردم اسلام ناب در این کشور به کرسی نشست، افزود: امام کاری کارستان کرد و اسلام ناب را غبارزدایی و همانگونه که در صدر بود، عرضه کرد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه اسلام ناب ظلم ستیز است و در غیر این صورت اسلام نیست، تصریح کرد: اولین اتفاق پس از پیروزی انقلاب تقابل نظام سلطه با ما بود زیرا موجودیت انقلاب اسلامی موجودیت آنها را به چالش می‌کشد و درگیری بین ما درگیری ماهوی است.  در تمامی متون سیاسی موجود آمده که برای ارزیابی یک نظام باید سه سال از عمر آن بگذرد اما انقلاب اسلامی از همان ابتدای تشکیل دچار حمله نظام سلطه شد.

شریعتمداری ادامه داد: هنگامی که موشک‌های دوربرد و نقطه زن خود را آزمایش کردیم مسئول موشکی رژیم صهیونیستی گفت که به احترام کار جمهوری اسلامی کلاه از سر برمی دارم زیرا وی برخلاف فضاسازی‌های رسانه‌ای می‌داند که این کار بزرگ چه اهمیتی دارد.

این روزنامه نگار با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی میدان جنگ ما با نظام سلطه تغییر کرد، بیان کرد: اسلام یک باور است لذا مرزهای آن با مرزهای جغرافیایی منطبق نیست و برای صدور آن نیازی به ویزا نیست و هر جایی که مسلمان وجود دارد در معرض پیدایش اسلام قرار می‌گیرد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هنوز با نقطه مطلوب فاصله دارد اما از نقطه آغاز تاکنون گام‌های مهمی برداشته است، گفت: دشمن تاکنون و طی ۴۳ سال گذشته تقریباً تمام برگ‌های برنده و اهرم‌های خود را به میدان آورده و به جایی نرسیده است.

وی عنوان کرد: تمام خاک اروپا زیر بُرد موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی است و بر فراز فلسطین اشغالی، هیچ کبوتری پرواز نمی‌کند مگر آنکه با رادارهای ما گرفته می‌شود. اگر آمریکا را تحقیر نکرده بودیم روسیه جرأت حمله به اوکراین را نداشت.

شریعتمداری با بیان اینکه امروزه دشمن به دنبال جنگ اذهان است، ادامه داد: اساس جنگ نرم بر این است که آدم‌ها مطابق با فکر خود عمل می‌کنند لذا اگر کسانی بتوانند افکار عمومی را کنترل کنند، رفتار عمومی را نیز می‌توانند مدیریت کنند.

این روزنامه نگار با بیان اینکه دشمن در مقابل پیام جمهوری اسلامی خلع سلاح است، تاکید کرد: امروزه دشمن عرصه دیگری را اضافه کرده که آن جنگ شناختی است و دستگاه محاسباتی ما را تغییر می‌دهد و به گونه‌ای دستکاری می‌کند که با آن دستگاه جدید نتایج متفاوتی بگیرید.

شریعتمداری با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه نفوذی‌ها محاسبات مسئولان را تغییر می‌دهند، ادامه داد: یکی از ترفندهای دشمن، انگاره سازی بوده یعنی تصویری از واقعیت که واقعی نیست و تقلبی است.

وی با بیان اینکه نمونه‌ای از انگاره سازی را می‌توان در تعامل جمهوری اسلامی با روسیه دید، تصریح کرد: راه مقابله با انگاره، مراجعه به مبنا است. نه شرقی نه غربی به معنای عدم وابستگی است نه ارتباط نداشتن و شرق و غرب سیاسی با جغرافیایی متفاوت است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای مقابله با دشمن، اعلام وجود معتقدین به دین و نظام است، ادامه داد: برای مقابله با ترفند منافقان و دشمنان رجوع به تاریخ است به طور مثال در پاسخ به انتقادات طرفداران دولت قبلی به دولت رئیسی باید از آنها پرسید که شما در طول ۸ سال چه کار کردید.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی نباید هیچ شبهه‌ای را بی پاسخ بگذارند، تصریح کرد: باور کنید که تعداد شما زیاد است و باید خود را نشان دهید.

شریعتمداری با بیان اینکه امروزه حریف ما دست به عصا است لذا باید به زیر عصای آن زد، بیان کرد: در هر جنگی حساس‌ترین نقطه دشمن را هدف قرار می‌دهند. باید پای جمهوری اسلامی بمانیم زیرا همان پرچم امام عصر (عج) است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
4
...کیف می کنن به خدا همه امکانات دستشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
8
...بعدی رو بزنی میشیم فاتح جنگ جهانی دوم
علی
|
United States of America
|
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
3
داش حسین من خودم نوکرتم تا برجام امضا نشده حرف نزن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
4
خب پس بزن تا همه چی درست بشه .
نعیم موافق
|
Germany
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
3
یک بار هم که شده حکومت به حرف این آقا گوش بده و اروپا رو با موشک بزنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین