کد خبر: ۷۵۹۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
اگر برجام خوب نیست، چه نیازی به مذاکره و احیای آن است؟

اظهارات عجیب نماینده مجلس درباره برجام و مشکلات اقتصادی

ابوترابی گفت: بر اساس اعتمادی که به رئیسی داریم حرف ایشان را سند می‌دانیم و معتقدیم که خطوط قرمز نظام در مذاکرات، مدنظر تیم مذاکره کننده است.
اظهارات عجیب نماینده مجلس درباره برجام و مشکلات اقتصادی
آفتاب‌‌نیوز :

«ابوالفضل ابوترابی» با بیان اینکه طبق توضیحات رئیسی، خطوط قرمز در مذاکرات توسط تیم مذاکره کننده رعایت می شود گفت: ما بر اساس اعتمادی که به آیت الله رئیسی داریم حرف ایشان را سند می‌دانیم و معتقدیم که خطوط قرمز نظام در مذاکرات، مدنظر تیم مذاکره کننده است، مضافاً اینکه در جلساتی که با وزیر امورخارجه داشته‌ایم توضیحات وی نشان‌دهنده رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات است.

نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه بعضاً گفته می شود مشکلات اقتصادی به خاطر عملکرد تیم مذاکره کننده است حرف درستی نیست چرا که تیم مذاکره کننده ما برای انعقاد توافق جدیدی مذاکره نمی کند و مبنای کار آنها همان برجامی است که در دولت قبل توافق آن شده است. واقعیت این است که سنگ بنای برجام در دولت قبل گذاشته شده و عملکرد آقای ظریف و تیم مذاکره کننده دولت قبل به گونه‌ای بوده که دیوار این توافق را تا ثریا کج خواهد برد.

معلوم نیست اگر دیوار این توافق کج است، چرا دولت رئیسی در حال مذاکره است و نمایندگان مجلس نیز از این مذاکرات حمایت می‌کنند؟!

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: تلاش تیم مذاکره کننده دولت فعلی بر این است که با وجود همین توافق ضعیف در دولت قبل بتوانند امتیازات نسیه‌ای که در آن به ایران داده شده بود را از طرف مقابل بگیرند و حقوق ملت ایران در این توافق را احیا و طرف مقابل را وادار به انجام تعهدات شان کنند. طرف‌های مقابل در مذاکرات و مقامات رژیم صهیونیستی عنوان کرده‌اند که تیم مذاکره کننده دولت فعلی پای میز مذاکره با جدیت از حقوق ایران در مذاکرات دفاع می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
9
اینطور اظهارات نشانه سردرگمی جناح انحصارطلب است. پاسخی برای اینکه روند که همان روند است، چطور آن موقع عوامل مذاکرات را رجیم و لعین میخواندید اما حالا از چشمتان هم بیشتر به مذاکره کنندگان اعتماد دارید، ندارند. محتویات داخل جمجمه‌شان دچار تابیدگی شده. هنوز نتوانسته‌اند خودشان را پیدا کنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین