کد خبر: ۷۵۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۵
در خطبه‌های نماز جمعه مشهد و به صورت تلویحی مطرح شد

انتقاد شدید امام جمعه مشهد از کمپین یک میلیون امضا

در برابر این قضایا کوتاه نمی‌آییم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام‌جمعه مشهد گفت: «دلاوری‌های گذشته به نسل جوان ما هویت می‌دهد و فتح خرمشهر به دو اصل "خدا باوری" و "خودباوری" استوار بود».

به گزارش آفتاب، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد علم‌الهدی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد که در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: «از 30 سال گذشته تا تا امروز هر روز این انقلاب برای ما یک افتخار و پیروزی بوده است و در خاطرات فتح خرمشهر این کلام امام خمینی(ره) می‌درخشد که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد"». 

علم‌الهدی ادامه داد: «این فرمایش امام(ره) در آن بحبوحه‌ شادی و نشاط رزمندگان نه یک شعار دینی و احساسی، بلکه یک بیان استراتژیکی و راهبردی بود، یعنی در همه مراحل جریان انقلاب و نظام باید متکی به خدا بود و بدانید که تمام پیروزی‌های شما اراده خداست».

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: «در مقابل ما قدرت کوچکی نیست، قدرت بزرگی مانند آمریکاست، قدرتی که دیگر قدرت‌های جهان که کشورهای اروپایی باشند در برابر یک سرفه و اخم آن، جا خالی می‌کنند». 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: «با این وجود، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران در تمام سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر آمریکا ایستاده و در همه عرصه‌ها پیروز شده‌اند و همیشه این آمریکا بوده که شکست خورده و خوار شده است».

وی ادامه داد: «من نمی‌دانم چرا یک عده خودفروخته و سست عنصر اصرار دارند که ما از خدا و امام زمان(عج) صحبت نکنیم، کشور ما کشور امام زمان(عج) است؛ ما شکست‌های خود را به امام زمان(عج) نسبت ندادیم بلکه پیروزی‌های خود را مدیون ایشان می‌دانیم».

حجت‌الاسلام علم‌الهدی با بیان این مطلب که عامل دیگر پیروزی ملت ایران، خودباوری است، ادامه داد: «در جنگ، یک طرف دارای بیش از50 هزار نیرو و استحکامات قوی و نیرومند و مجهز به تمام تجهیزات نظامی بود و در سوی دیگر، یک عده در یک بیابان صاف به سمت این نیروها در حال حرکت بودند. این افراد باور کرده بودند قدرت دارند و باور کرده بودند، پیروز می‌شوند».

وی گفت: «عزیزان حفاظت اطلاعات یک شبکه جاسوسی اسرائیلی را دستگیر کردند و آمریکا به صدا درآمد، استکبار به صدا درآمد که در ایران آزادی اندیشه نیست».

وی افزود: «جامعه بین‌الملل، شورای امنیت و استکبار جهانی، حقوق بشر را به افساری مبدل کرده‌اند و با یک عملیات روانی به نام حقوق بشر سعی دارند جلوی کشورها را بگیرند، در حالی که در فلسطین کودک زیر آور می‌رود و این را نقض حقوق بشر نمی‌دانند».

وی خاطرنشان کرد: «بعضی از عناصر هرزه و خودفروخته ورق‌پاره‌ای را در دست گرفته بودند و برای لغو قوانین کشور و لغو حجاب در کشور تلاش می‌کردند، این‌ها جریاناتی است که عناصر خود فروخته و جاسوسان استکبار به راه انداخته‌اند و این، کار جریانات جاسوسی بوده است».

حجت‌الاسلام علم‌الهدی گفت: «باید با این جریانات برخورد کرد، این‌ها قضایایی نیست که ما در برابر آن کوتاه بیاییم».

وی خطرنشان کرد: «ما باید قوی و نیرومند با تکیه بر خدا باوری و خودباوری و الهام گرفتن از فتح خرمشهر، مبارزه با استکبار را تا روز آخر و نابودی استکبار ادامه دهیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین