کد خبر: ۷۵۹۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱

امام جمعه رشت: در هیچ جای دنیا حقوق زن مانند ایران رعایت نمی‌شود

امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به درجه والای انسانیت و معنویت در جمهوری اسلامی افزود: امروز در هیچ جای دنیا حقوق زن به مانند جمهوری اسلامی رعایت نمی شود و جمهوری اسلامی تنها کشوری است که حقوق زن را در عرصه های گوناگون رعایت می کند.
امام جمعه رشت: در هیچ جای دنیا حقوق زن مانند ایران رعایت نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از تبیین حقایق در عرصه میدانی به جهاد تعبیر می کنند.

وی با اشاره به جهاد تبیین مورد تاکید رهبری افزود: به این معنی که هر کار علمی و تولیدی جهاد نیست بلکه آن درس، کتاب، رساله و مقاله ای که در راستای محو یک حرکت دشمن بر علیه جامعه اسلامی باشد، جهاد است.

خطیب جمعه رشت با بیان رسالت اهالی انقلاب و رسانه ها در جهاد تبیین گفت: اهالی انقلاب و رسانه ها باید وارد میدان شوند، دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اتقلاب اسلامی را از طریق جنگ نرم از ما بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به مقایسه جمهوری اسلامی با دیگر کشورها توسط برخی اظهار داشت: افراد برای مقایسه باید انقلاب اسلامی در ۴۳ سال را با کشورهای پیشرفته در این مدت مقایسه کنند، ضمن اینکه ببینند آیا آن کشورها مشکلات و موانع درونی و بیرونی ما را داشته اند. ما در جمهوری اسلامی در میدان بمباران همه جانبه موانع توانسته ایم جایگاه های بالایی در برخی قله ها داشته باشیم.

امام جمعه رشت با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین و فعالیت های شیطانی رسانه های جهانی اظهار داشت: نباید به این رسانه ها اعتماد کرد، آنان دروغگویان محض و دزدان گردنه ها هستند.

وی با بیان اینکه نگاه این رسانه ها به ملت ها صهیونیستی است، خاطر نشان کرد: ما نمی خواهیم در جهان آدم کشی شود اما چطور شد که این رسانه ها هشت سال از جنگ در یمن نگفتند اما اکنون در جنگ روسیه و اوکراین اظهار نظرهای مختلف دارند.

وی در خاتمه با اشاره به فرارسیدن ٢٧ اسفند روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا و رشادت های آنان هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین