کد خبر: ۷۵۹۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل صنعت نفت

دیدار استقلال و صنعت نفت در نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت.
پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل صنعت نفت
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۰ آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که این دیدار در نیمه اول با یک گل به نفع استقلال تمام شد.

امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۳۲ برای استقلال گل زد.

موقعیت‌های حساس

در دقیقه ۱۰، ضربه سر چکشی آرمان رمضانی در آستانه ورود به دروازه صنعت نفت توسط فرزین گروسیان دفع شد.

در دقیقه ۱۲ ارسال توپ به روی دروازه صنعت نفت آبادان از روی نقطه کرنر، با ضربه سر رافائل سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۱۸، ارسال یامگا به داخل محوطه جریمه، با کنترل خوب حسین‌زاده همراه بود که در آخرین لحظات، مدافع نفت، توپ را دفع کرد و در ادامه با برخورد به پای آمانوف به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۳۲، روی ارسال بسیار خوب کوین یامگا به داخل محوطه شش قدم صنعت نفت، امیرحسین حسین‌زاده روی سر امید خالدی، ضربه سر زد و دروازه حریف را گشود.

در دقیقه ۳۷، شوت محمود مطلق‌زاده به سمت چارچوب دروازه حسینی، با مشت و دفع توپ توسط کاپیتان استقلال همراه بود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، رضا آذری، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، احمد شریعت زاده (فاخر تهامی ۳۹)، امید خالدی، مهدی حنفی، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، محمدرضا غبیشاوی (مهدی نبی‌زاده ۳۹)، طالب ریکانی، شروین بزرگ.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین