کد خبر: ۷۵۹۳۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶

نقش شریفی‌نیا در ویدیوی دوم مهرجویی

قدردانی وزارت ارشاد از از نقش شریفی‌نیا در ویدیوی دوم مهرجویی: خیرخواه داریوش مهرجویی ستحبیب ایل‌بیگی درباره نقش شریفی‌نیا در تولید ویدیو دوم از مهرجویی گفت: او لطف کرد و کمک کرد تا آرامش برگردد.
نقش شریفی‌نیا در ویدیوی دوم مهرجویی
آفتاب‌‌نیوز :

داریوش مهرجویی با انتشار ویدیوی دومی که توسط روابط عمومی سازمان سینمایی در اختیار رسانه‌ها گذاشته شد با تشکر از حمایت اهالی سینما برای حل مشکل اکران «لامینور» اعلام کرد بخش‌هایی از صحبت‌هایش به دلیل اطلاعات نادرستی بوده که اشتبا‌ها در اختیارش گذاشته شده.

حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در گفتگو با امیرعباس صباغ در برنامه سینمامعیار در پاسخ به سوالی درباره نقش محمدرضا شریفی‌نیا در تولید ویدیو دوم از داریوش مهرجویی گفت: «در فرهنگ ما میانجی‌گری، ریش سفیدی کردن و خیرخواهی وجود دارد و آقای شریفی نیا سال‌ها با آقای مهرجویی کار کرده و خیر خواه ایشان است و مهرجویی هم به او اعتماد دارد و در این مورد لطف کردند و کمک کردند تا آرامش و مراقبت از سلامت ایشان اتفاق بیفتد و ما هم از ایشان و وکیل آقای مهرجویی و همچنین همسر آقای مهرجویی تشکر می‌کنیم.»

ایل‌بیگی در ادامه درباره انتقاداتش از رضا درمیشیان گفت: «مسئولیت فیلم با تهیه‌کننده است. به رضا درمیشیان بار‌ها گفتم تو تهیه‌کننده‌ایی و باید مراقب کارگردانت باشی. من رضا درمیشیان را از نوجوانی می‌شناسم. از سال‌های دور که از سینمای جوان که با ساخت فیلم کوتاه وارد سینما شد و هرگز رابطه مدیر و فیلمساز بین ما نبوده و چندین بار به او گفتم رضا جان تهیه کننده فیلم تو هستی و مسائل فیلم را تو باید پیگیری کنی تهیه کنندگی یک مسئولیت حقوقی، انعطاف پذیر و برطرف کننده تنش هاست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین