کد خبر: ۷۵۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۳
مصباحی مقدم مطرح کرد؛

استعفا از سخنگویی بدون هرگونه فشار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصباحی مقدم گفت: «در جلسه چهارشنبه گذشته جامعه روحانیت مبارز داوطلبانه بدون اینکه هرگونه فشاری از ناحیه اعضای جامعه روحانیت مبارز مطرح باشد، استعفای کتبی خودم را از سخنگویی جامعه روحانیت تقدیم آیت‌ا... مهدوی کنی کردم». 

 غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی سابق جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با اشاره به کناره‌گیری‌اش از جایگاه سخنگویی جامعه روحانیت مبارز گفت: «با توجه به اینکه چند سالی است من سخنگوی جامعه روحانیت مبارز هستم و مسئولیت من به عنوان نماینده مجلس اقتضا می‌کرد که نسبت به مسائل کشور و مسائل جهانی اظهارنظرهای شخصی داشته باشم و با توجه به اینکه در هر مصاحبه من تاکید می‌کنم که اظهاراتم‌ نظرات شخصی است نه نظرات جامعه روحانیت با این همه متاسفانه رسانه‌ها دیدگاه‌‌های شخصی من را به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت خلط می‌کنند».

وی افزود: «این مساله خود من را بسیار رنج می‌داد تا اینکه در جلسه چهارشنبه گذشته جامعه روحانیت مبارز داوطلبانه بدون اینکه هرگونه فشاری از ناحیه اعضای جامعه روحانیت مبارز مطرح باشد، استعفای کتبی خودم را از سخنگویی جامعه روحانیت تقدیم آیت‌ا... مهدوی کنی کردم».

نماینده تهران اظهار داشت:‌«من با این استدلال از سخنگویی جامعه روحانیت استعفا دادم که تلاش‌هایم برای جدا کردن مواضع شخصی از موضع جامعه روحانیت در رسانه‌ها مورد توجه قرار نگرفته است و به این نتیجه رسیدم که بهتر است مسئولیت سخنگویی را یکی دیگر از اعضای شورای مرکزی به عهده بگیرد».

وی ادامه داد: «استعفای من خوشبختانه با استقبال شورای مرکزی جامعه روحانیت روبرو شد و آقای سالک به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت انتخاب شدند».

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که در برخی سایت‌های حامی دولت آمده است که براساس فشار و اعتراض اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت به اظهارات شما این تغییر صورت گرفته است،‌گفت: «در این جلسه‌ای که من استعفا دادم هیچکدام از دوستان نسبت به اظهارات من هیچ اعتراضی نکرده بودند».

وی افزود: «در جلسه قبل از چهارشنبه شورای مرکزی که من حضور نداشتم اظهارنظرهایی در این زمینه شده بود اما این اظهارنظرها به شکلی نبود که مساله فشار مطرح باشد و تنها اختلاف‌نظر وجود داشته است».

مصباحی مقدم در پایان گفت: «برخی دوستان دیدگاه‌های من را در جلسه مطرح کرده بودند و در میان خود دوستان اختلاف‌نظر در این زمینه بوجود آمده بود و تاکیدی هم نبوده که جایگاه سخنگویی من موجب این مشکل شده است و چون من خودم در این جلسه حضور نداشتم دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است اما آنچه برای من نقل کردند به گونه‌ای نبوده که معنای فشار را بدهد و فردی اعتراضی به سخنگویی من کرده باشد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۴
0
0
چرا ایشان تو این چند سال استعفا نداده بود؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین