کد خبر: ۷۵۹۵۷
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۲

جلوگیری از اعتراض هواداران یک کاندیدا در سلسله و دلفان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک منبع آگاه درسلسله و دلفان گفت: « در هفته گذشته 12  اتوبوس و حدود 80 خودروی شخصی برای اعتراض آماده اعزام به تهران شدند که مامورین نیروی انتظامی در اولین پاسگاه ماشین‌های هواداران آقای آل‌کاظمی را متوقف کرده و به شهرستان برگرداندند و تعدادی هم دستگیر شدند».

یک منبع آگاه در شهرستان سلسله و دلفان استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب  با اشاره به حواشی انتخابات مجلس این حوزه انتخابیه گفت: «علی آل کاظمی کاندیدای اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان بود که با اختلاف 258 رای با نفر اول نتوانست حائز اکثریت آرا شود».

وی افزود: «علی رغم گزارشاتی که از تخلفات گسترده‌ای در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان ارائه شد، متاسفانه شورای نگهبان هم انتخابات این حوزه را تایید کرد».

وی با اشاره به تخلفات به وقوع پیوسته در سلسله و دلفان اظهار داشت: «به طور مثال در یک روستایی که در انتخابات ریاست جمهوری 800 رای داشت در انتخابات مجلس از صندوق این روستا 1500 رای شمارش شده است و در تخلف دیگری که خود آقای آل‌کاظمی مشاهده کرده بود تعرفه‌های رای در خیابان‌ها ریخته شده بود و در برخی از روستاها هم اعضای هیات اجرایی اسامی کاندیداها را در تعرفه می‌نوشتند و برگه را به مردم نمی‌دادند».

وی افزود:« اکثر این تخلفات به تایید بازرس شورای نگهبان رسیده است و آقای آل‌کاظمی هم مستندات خود را در شکایتی به شورای نگهبان ارسال کرده است».

این منبع آگاه ادامه داد: «هواداران آل‌کاظمی از به وقوع پیوستن این تخلفات بسیار ملتهب شده بودند و قصد اعتراض داشتند که آل‌کاظمی به آنها گفت که فعلا صبر کنید تا من به تهران بروم و با مسئولان شورای نگهبان صحبت کنم».

وی اضافه کرد: «آقای آل‌کاظمی با آیت الله جنتی دیداری داشتند و این تخلفات را به ایشان گزارش دادند و علی رغم نظر ایشان در مورد این پرونده، ظاهراً انتخابات سلسله و دلفان بدون توجه به اعتراضات، تایید شده است».

این منبع آگاه تصریح کرد: «آقای آل‌کاظمی رسید دارد که اعتراض را در موقع مقرر تحویل داده است. آیت الله جنتی هم دستور بررسی را دراین مورد صادر نموده‌اند».

وی افزود: «اکنون مسئولان شورای نگهبان اعلام کرده اند و می‌گویند که فرماندار دلفان اعتراضات را دیر به شورای نگهبان ارسال کرده است و به همین دلیل به اعتراض شما رسیدگی نشده است».

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: «با اعتراض آقای آل‌کاظمی پرونده مجددا جریان پیدا کرد و 3 بار بازرس به شهرستان آمد و گفتند که درصد بیشتری از آرای سلسله و دلفان متعلق به آقای آل کاظمی  است و حتی در 30 صندوق که مورد بازشماری قرار گرفت آقای آل کاظمی آرای بیشتری نسبت به رقیبشان داشتند».

وی ادامه داد: « برخی نیز به نام هواداران رقیب آقای آل‌کاظمی از شهرستان کوهدشت به تهران رفته اند و جلوی شورای نگهبان تجمع کرده و گفته‌اند اگر انتخابات سلسله و دلفان باطل شود درسلسله و دلفان درگیری ایجاد می کنیم».

این منبع آگاه گفت: «با توجه به تحصن هواداران رقیب آقای آل‌کاظمی، هواداران وی نیز تصمیم گرفتند که به تهران بروند و جلوی شورای نگهبان تجمع کنند و از اینرو 12 اتوبوس و حدود 80 خودروی شخصی آماده حرکت به تهران شدند که مامورین نیروی انتظامی در اولین پاسگاه ماشین‌های هواداران آقای آل‌کاظمی را متوقف کردند و به شهرستان برگرداندند و تعدادی هم دستگیر شدند».

وی در پایان گفت: «اکنون فضای شهرستان سلسله و دلفان و نورآباد استان لرستان آرام است و هواداران آقای آل‌کاظمی از طرق قانونی به دنبال احقاق حق کاندیدای مورد نظر خود هستند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۴
0
0
چه درنظرسنجي هاي قبل از انتخابات وچه درشمارش آرا راي آقاي علي آل كاظمي بالاتر بود اما ازساعت 10شب يك دفعه اختلاف شش هزار راي عوض شد و آقاي محمدي جلو افتادند كه موجب حيرت همه مردم شد. فقط پناه مي بريم به خدا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین