کد خبر: ۷۵۹۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

بهترین نرم‌افزار حسابداری ۱۴۰۱ چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر در زمینه کار‌های مالی فعالیت داشته باشید، حتما یک سری از ویژگی‌ها و المان‌هایی از یک نرم افزار خوب را در ذهن خود دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های یک نرم افزار مالی خوب را با یکدیگر بررسی کنیم.
بهترین نرم‌افزار حسابداری ۱۴۰۱ چه ویژگی‌هایی دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

آسان کردن امور مالی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کسب و کار‌ها برای ورود به سال مالی جدید است. با توجه به تعدد نرم افزار‌های مالی، انتخاب برای کسب و کار‌ها و مسئولان مالی کمی سخت به نظر می‌آید. اما ما در این مقاله سعی داریم تا در خصوص ویژگی بهترین نرم افزار حسابداری ۱۴۰۱ با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کدام ویژگی‌های نرم افزار حسابداری مهم است؟

اگر در زمینه کار‌های مالی فعالیت داشته باشید، حتما یک سری از ویژگی‌ها و المان‌هایی از یک نرم افزار خوب را در ذهن خود دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های یک نرم افزار مالی خوب را با یکدیگر بررسی کنیم.

منعطف بودن

یکی از نکات مهم در سیستم نرم افزاری این است که با نیاز‌های شما سازگار باشد؛ چرا که افراد با توجه به کسب و کارشان نیاز‌های متفاوتی دارند. هنر شما در این است که بتوانید بهترین نرم افزار حسابداری منطبق با نیاز خود را بیابید. این بدین معنی است که با گذشت زمان و افزایش فعالیت هایتان، نرم افزار انتخابیتان کماکان پاسخگوی نیاز‌های شما باشد.

میزان هزینه پرداختی

هزینه پرداختی برای نرم افزار‌های مالی بسته به نیازتان متفاوت است. توصیه می‌شود برای صرفه جویی در هزینه، نرم افزاری را انتخاب کنید که کارایی آن مطابق با نیاز‌های شما است، نه بیشتر! چرا که افزایش آپشن‌ها وکارکرد‌ها تاثیر مستقیمی بر میزان هزینه پرداختی دارد.

به روزرسانی مطابق با آخرین قوانین

از دیگر نکات مهمی که پیش از خرید نرم افزار حسابداری بایستی به آن توجه کنید، تطابق آن با آخرین تغییرات در قوانین و مقررات است. در صورتی که انتخاب درستی نداشته باشید، این امر می‌تواند برایتان هزینه‌های بسیار بالا و گا‌ها جبران ناپذیری را رقم بزند.

پشتیبانی فنی

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، حتما می‌دانید که "زمان" با ارزش‌ترین دارایی شما است؛ بنابراین بررسی کنید که آیا نرم افزار مورد نظرتان به شما امکان پشتیبانی فنی با کیفیت را می‌دهد یا نه. در صورت بروز هر گونه مشکلی ارتباط با یک متخصص از طرق مختلف اعم از تلفن، پیام، فضای مجازی، تیکت و غیره، می‌تواند کمک بزرگی به شما باشد. تعداد زیادی از نرم افزار‌های موجود در بازار با وجود اینکه هزینه‌های گزافی بابت پشتیبانی از مشتریان خود دریافت می‌کنند، متاسفانه خدمات پشتیبانی خوبی را ارائه نمی‌دهند. پس می‌توان گفت که پشتیبانی فنی از مهم‌ترین ارکان انتخاب نرم افزار مالی حسابداری است.

یکپارچه سازی با سایر نرم افزار‌های مرتبط

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، داشتن نرم افزاری که بتواند برای ساده کردن امور به دیگر سیستم‌های شما متصل شود، امری است حیاتی. به طور مثال ممکن است در پوزیشن شغلی مالی، هر ماه زمان زیادی را برای گزارش تردد پرسنل، محاسبه میزان حقوق پرسنل بر اساس تعداد ساعات حضور، بررسی میزان بیمه و مالیات و امثالهم، همگی زمان زیادی را از شما می‌گیرد. در این میان می‌توان گفت که نرم افزاری جز بهترین نرم افزار حسابداری برای ۱۴۰۱ است که بین سیستم‌های متفاوت یکپارچه سازی شده باشد. قابلیت‌هایی از جمله گزارش دهی آسان و سریع و همچنین اشتراک گذاری داده‌ها با دیگر افراد مرتبط نیز گزینه بسیار مهم و ضروری است.

کاربری آسان

بکارگیری نرم افزار جدید در هر کسب و کاری مستلزم یک دوره یادگیری است. پس یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که محیط کاربری نرم افزار آسان باشد و نحوه کار با آن را به سرعت یاد بگیرد. بهترین نرم‌افزار حسابداری برای کسب و کار‌های کوچک، نرم‌افزاری است که تجربه کاربری عالی را در اولویت قرار می‌دهد. به این معنی که در کنار یادگیری آسان، ویژگی‌های مشخص و سازمان‌دهی‌شده‌ای نیز داشته باشد.

امنیت نرم افزار حسابداری آنلاین

امنیت سایبری! اصلی‌ترین و تاثیر گذار‌ترین عامل در هر کسب وکاری است. اللخصوص نرم افزار‌های مالی که اطلاعات مهم شرکت در آن ذخیره می‌شود. اطلاعات مالی شرکت‌ها و سازمان‌ها یکی از حساس‌ترین اطلاعات محسوب می‌شود که این امر میزان دقت بیشتری برای انتخاب نرم افزار می‌طلبد.

بهترین نرم افزار حسابداری ۱۴۰۱ چه ویژگی‌هایی دارد؟

کدام نرم افزار حسابداری را باید انتخاب کرد؟

از امن‌ترین و کامل‌ترین نرم افزار‌های حسابداری ارائه شده در طی چندین سال اخیر، نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو است. فینتو با بهره گیری از آخرین دانش روز، تمام قابلیت‌هایی که یک نرم افزار حسابداری باید داشته باشد را پوشش می‌دهد.

قابلیت‌های نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

فینتو مجموعه‌ای از خدمات منابع انسانی و مالی ابری است که با ویژگی‌ها و خدمات قابل تاملی که به کاربران خود ارائه می‌دهد، رضایت حداکثری آنان را بدست آورده است. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم و کاربردی بهترین نرم افزار مالی برای ۱۴۰۱ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

انعطاف پذیری و گزارش گیری دقیق

یکی از نقاط قوت فینتو که انعطاف پذیری آن را نیز به اثبات می‌رساند، قابلیت شخص سازی این نرم افزار برای کسب و کار‌های مختلف است. همچنین با فینتو می‌توانید به راحتی گزارشات مالی گوناگونی از کسب و کارتان را بدست بیاورید که این کار در مدیریت مالی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بهترین نرم افزار حسابداری ۱۴۰۱ چه ویژگی‌هایی دارد؟

نرم افزار حسابداری مناسب شرکت‌های چند شعبه‌ای

یکی از مشکلاتی که حسابداران با نرم افزار‌های مالی آفلاین دارند این است که نمی‌توانند اطلاعات مالی را به راحتی با افراد مرتبط به اشتراک بگذارند یا در شرکت‌های چند شعبه‌ای امور مالی را به راحتی انجام رسانند. حسابداری آنلاین فینتو با بکارگیری رایانش ابری این قابلیت را برای کاربران به وجود می‌آورد که در هر زمان و مکانی به راحتی امور مالی خود را بررسی کنند. جالب توجه است که مدیران در فینتو می‌توانند با تعریف سطح دسترسی‌های متفاوتی برای کارمندان به راحتی امور شرکت را با دیگر کارمندان مربوطه به اشتراک بگذارند.

کاربری آسان، آموزش و پشتیبانی

نرم افزار‌های حسابداری تحت وب برخلاف نرم افزار‌های حسابداری آفلاین، نیازی به نصب و راه اندازی سخت و پیچیده ندارند. فینتو با پشتیبانی قدرتمند خود روند راه اندازی و انجام امور را بیش از پیش برای مشتریان ساده‌تر کرده است. همچنین نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو به شما این امکان را می‌دهد که از ابتدای شروع کار از منابع آن به طور رایگان استفاده کنید.

قابلیت اتصال به سایر نرم افزار‌های مالی و منابع انسانی فینتو

پیش از این اشاره کردیم که فیتو مجموعه‌ای از نرم افزار منابع انسانی و مالی اعم از حسابداری آنلاین، حضور و غیاب آنلاین، تنخواه گردان آنلاین و همچنین حقوق و دستمزد آنلاین است که همگی آن‌ها به یکدیگر متصل هستند. از سوی دیگر می‌توان گفت که فینتو یکی از راه‌های مناسب برای توسعه کسب و کار‌ها است.

۱۵ روز تست رایگان

بسیاری از نرم افزار‌های حسابداری موجود در بازار یا قابلیت بررسی توسط مشتری را ندارند یا اینکه تنها شما می‌توانید یک دموی رایگان از آن را ببینید. اما نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو با ۱۵ روز مهلت تست رایگان این امکان را برایتان فراهم می‌سازد تا به طور کامل نرم افزار را مورد بررسی قرار داده و سپس خریداری کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین