کد خبر: ۷۶۰۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۲

آغاز فروش بلیط کنسرتهای استاد شجریان از فردا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: از فردا فروش اینترنتی بلیط کنسرت استاد شجریان در پایگاه اینترنتی این کنسرت آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس هنر آفتاب خرید و پرداخت هزینه بلیط‌های این کنسرت تنها از طریق سایت اینترنتی www.shajarianconcert.com و به صورت اینترنتی (Online) انجام می‌شود. فروش بلیط از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 6 خرداد 1387 آغاز و اقدامات لازم برای آن در دو بخش کلی انجام می‌شود:
بخش اول – مقدمات خرید (کارهایی که می‌توان قبل از روز 1387/3/6 انجام داد)
بخش دوم - خرید بلیط (شامل انتخاب بلیط و پرداخت مبلغ که باید روز 1387/3/6 انجام شود، توجه کنید برای این کنسرت بلیط رزرو نمی‌شود و خرید بلیط، همزمان با انتخاب و پرداخت مبلغ آن به صورت قطعی روز 1387/3/6 انجام می‌شود.
 
بخش مقدمات خرید فقط برای تسریع خرید و کاهش خطا در روز 1387/3/6 است و برای کاهش مشکلات در روز خرید؛ می‌توان اقدامات مقدماتی خرید را هم اکنون انجام داد. 

کارهای این بخش از دو مرحله اصلی تشکیل می‌شود:
مرحله 1 - ورود اطلاعات فردی
مرحله 2 - تهیه کارت بانکی برای خرید اینترنتی (Online)
پس از انجام مراحل 1 و 2 باید روز (1387/3/6) به سایت اینترنتی فروش بلیط مراجعه نموده و اقدام به خرید نمایید.
افرادی که برای کنسرت تهران (مرداد 1386) یا کنسرت اصفهان (آبان 1386) اطلاعات فردی خود را وارد کرده‌اند نیازی به ورود دوباره اطلاعات ندارند و در صورت نیاز می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند. 

ورود اطلاعات در این مرحله هیچگونه حقی در خصوص خرید بلیط ایجاد ننموده و برای خرید بلیط باید روز 1387/3/6 به سایت اینترنتی فروش بلیط www.shajarianconcert.com مراجعه نموده و مراحل لازم را انجام دهند. 

اگر کارت یکی از بانک‌های اقتصاد نوین، پارسیان، سامان یا ملت را دارید؛ این کارت‌ها به صورت پیش‌فرض قابلیت خرید اینترنتی را دارند.
 
اگر کارت‌های بالا را ندارید؛ برای خرید اینترنتی باید با مراجعه به یکی از شعب این بانک‌ها "کارت خرید یا کارت هدیه" را نقداً خریداری کنید که با خرید این کارت‌ها کلیه اطلاعات لازم برای خرید اینترنتی به شما ارایه می‌شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۵/۰۲
0
0
از فعاليتهاي شما متشكرم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین