کد خبر: ۷۶۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۲
در جلسه امروز اصول‌گرایان مشخص شد

لاریجانی نامزد اصول‌گرایان برای ریاست مجلس هشتم

انتخاب نواب رئیس به دوشنبه موکول شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان که از ساعت 16و سی دقیقه آغاز شد، علی لاریجانی و غلامعلی حداد عادل برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، مهندس علی‌اکبر آقایی رئیس کمیسیون عمران مجلس با اعلام خبر فوق افزود: «پس از ارائه برنامه‌ها از سوی این دو چهره شاخص اصول‌گرا، در مورد رئیس مجلس هشتم از نمایندگان منتخب مجلس هشتم رأی‌گیری به عمل آمد که در نهایت، دکتر علی لاریجانی با 160 رأی از سوی این طیف به عنوان رییس مجلس هشتم پیشنهاد شد».

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: «در این رأی گیری حدادعادل تنها موفق به کسب 50 رأی شد».

وی افزود: «در این جلسه که 227 منتخب مجلس در آن حضور داشتند، 213 رای اخذ شده است و از این تعداد 7 رای سفید به گلدانها ریخته شد. همچنین تعدادی در رای گیری شرکت نکردند».

نماینده سلماس با بیان اینکه محمدرضا باهنر، شهاب‌‌الدین صدر، حسن غفوری‌فرد، اسدالله بادامچیان و روح‌الله حسینیان، محمدحسن ابوترابی‌فرد،ابراهیمی، عوض حیدرپور و امیدوار رضایی برای سمت نائب رئیس مجلس کاندیدا شده‌بودند گفت: «محمدرضا باهنر با 112 رأی به عنوان نایب رئیس مجلس هشتم به صحن علنی مجلس معرفی شد و محمدحسین ابوترابی‌فرد با 76 رأی و شهاب‌الدین صدر با 69 رأی به دور دوم راه یافتند، که فردا گزینه قطعی از بین آنها انتخاب خواهد شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین