کد خبر: ۷۶۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۱
حق شناس:

مجلس هفتم به قوانین خودش هم پایبند نبود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حق شناس گفت: «متاسفانه مجلس هفتم به قوانینی که خودش تصویب می‌کرد پایبند نبود. در بودجه‌های سنواتی که مجلس تصویب می‌کرد دولت اکثرا مقداری از آن‌ را اجرا نمی‌کرد و مجلس هم در مقابل این اقدام دولت هیچ اعتراضی به دولت نمی کرد».

هادی حق‌شناس نماینده بندرانزلی در مجلس هفتم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با اشاره عدم تحقق شعارهای مجلس هفتم گفت: «هر مجلس با یکسری شعار بر سر کار می‌‌آید و امکان دارد بخشی از شعارها محقق شود و امکان دارد برخی از شعارها نیز محقق نشود».

وی افزود: «مجلس هفتم با شعار بهبود معیشت مردم کارش را آغاز کرد و اولین نطقی که در مجلس هفتم توسط باهنر انجام شد او گفت که اساسی‌ترین مشکل مردم معیشت آنها است و ما باید معیشت مردم را خوب کنیم اما اکنون شاهدیم که این اتفاق صورت نگرفته است».

عضو فراکسیون اقلیت خاطرنشان کرد: «شعارهای معیشتی مجلس  هفتم در ابتدای کارش موجب شده اکنون با این وضع بد اقتصادی جامعه مواجه شویم و به نظرم دلیل این مغایرت این است که چون مجلس کارش را با یک برنامه مدون شروع نکرد طبیعی است که کاری که با برنامه نباشد آثار مثبتی نخواهد داشت و به نتیجه نخواهد رسید».

وی ادامه داد: «متاسفانه مجلس هفتم به قوانینی که خودش تصویب می‌کرد پایبند نبود. در بودجه‌های سنواتی که مجلس تصویب می‌کرد دولت اکثرا مقداری از آن را اجرا نمی‌کرد و مجلس هم در مقابل این اقدام دولت هیچ اعتراضی به دولت نمی کرد و اصلا مهم نبود که مصوبات مجلس اجرا می شود یا خیر».

حق‌شناس در پایان تصریح کرد: «بخشی از مشکلات مجلس هفتم این بود که برنامه مدونی که از گذشته در مجلس تصویب شده بود مجلس نتوانست به آن عمل کند و با بی برنامگی هم قطعا ما به جایی نخواهیم رسید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین