کد خبر: ۷۶۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۸

جزای قطعی جزایری مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حکم قطعی شهرام جزایری عرب در شعب 69 و 70 دادگاه تجدیدنظر مجتمع قضایی امور اقتصادی استان تهران صادر شد.

به گزارش آفتاب، پایگاه اطلاع‌رسانی مجتمع قضایی امور اقتصادی خبر داد که شعب 69 و 70 دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست قاضی ولدخانی (شعبه 69) و میری لواسانی (شعبه 70) آرا صادره از سوی شعبه 1192 دادگاه عمومی تهران در خصوص اتهامات شهرام جزایری عرب را تایید کرد.

بر اساس این گزارش، اتهامات وارده به جزایری عبارتند از: 1- تحصیل مال از طریق نامشروع 2- پرداخت رشوه به دفعات و به افراد مختلف 3- تحصیل معافیت از خدمت نظام وظیفه عمومی به صورت متقلبانه 4- اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی 5- تصرف غیرمجاز در اموال و وجوه توقیف شده 6- خروج غیرمجاز از مرزهای کشور.

این گزارش حاکی است، شهرام جزایری عرب بابت اتهامات فوق به 1- یازده سال حبس تعزیری 2- رد مبلغ چهل و هشت میلیون و ششصد هزار و یکصد و هشتاد و پنج دلار آمریکا به بانک ملی ایران و صندوق ضمانت صادرات 3- پرداخت جزای نقدی معادل دو برابر مبلغ فوق الذکر (نود و هفت میلیون و دویست هزار و سیصد و هفتاد دلار آمریکا) به صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران 4- محرومیت از فعالیت بازرگانی در بخش صادرات و واردات و نیز محرومیت از اخذ هرگونه تسهیلات بانکی اعم از ریالی و ارزی به مدت ده سال، محکوم شده است.

رای صادره قطعی است و هم‌اکنون مراحل اجرا را طی می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین