کد خبر: ۷۶۱۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

بارش برف در ۱۲ جاده گیلان/ ارتفاع برف به ۶۰ سانت رسید

مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل - خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید.
بارش برف در ۱۲ جاده گیلان/ ارتفاع برف به ۶۰ سانت رسید
آفتاب‌‌نیوز :

فریبرز مرادی از بارش برف در ۱۲ محور کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در این محور‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل - خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از بارش ۲۵ سانتی برف در محور سیاهکل - دیلمان خبر داد و تصریح کرد: در محور‌های محور بهارستان - آقچای، لنگرود - بلوردکان، اطاقور - خرما، رودسر - لات محله، زیاز - شوک، فومن - ماسوله، ماسال - گیلان، رودبار - حشمت آباد، قوشه لانه و کلیشم و شفت - امامزاده ابراهیم نیز بین پنج تا ۱۰ سانت برف باریده است.

مرادی، با بیان اینکه در گردنه الماس نیز بارش ۶۰ سانتی گزارش شده است، گفت: شاهد بارش خفیف برف، کولاک و یخبندان در گردنه حیران هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در اکثر محور‌های مواصلاتی استان، یادآور شد: ترافیک در محور‌های استان به غیر از محور پونل - خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین