کد خبر: ۷۶۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۱
دكتر عباس زادگان وعده داد:

رشد 100 درصدی پرتفوی بیمه نوین در هر سال

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: دكتر عباس زادگان مدیر عامل شركت بیمه نوین به مناسبت برگزاری مجمع عمومی صاحبان سهام این شركت ، درجمع خبرنگاران گفت: «پرتفوی بیمه نوین برای سال 87،‌ 360 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است كه براساس برنامه راهبردی 5 ساله ، برای هر سال پیش‌بینی رشد 100 درصدی پرتفوی را در دستور كار شركت قرار داده‌ایم».

مدیر عامل شركت بیمه نوین در خصوص EPS سال جاری این شركت بیان كرد: «پیش‌بینی سود ما در سال گذشته 300 ریال بود كه با كسر مالیات به حدود 250ریال رسید. ما از این مقدار 200ریال آن را در بین سهامداران توزیع كردیم و باقیمانده را در ذخایر نگهداری می‌كنیم».

وی افزود: «برای سال جاری نیزEPS شركت را 350ریال پیش‌بینی كرده‌ایم».

دكتر عباس زادگان با اعلام ضریب خسارت 40 درصدی برای این شركت در سال 86 اظهار داشت: «سعی ما بر این است كه نرخ حق بیمه شركت‌ها و واحدهای تولیدی را هر سال كاهش دهیم و این كار از طریق كم كردن هزینه‌های بالاسری و همچنین افزایش كیفیت ایمنی در شركت‌ها و كارخانه‌ها امكان‌پذیر است».

وی ادامه داد: «در تلاشیم با كاهش ضریب خسارت یا اصطلاحاً كنترل ریسك ، كیفیت ایمنی را در واحدهای زیر پوشش افزایش دهیم وارائه چنین خدمتی را از اصلی‌ترین وظایف یك بیمه‌گر می‌دانیم».

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم توجه به كیفیت ساخت و ساز در كشورگفت: «ارائه بیمه كیفیت ساختمان در بیمه نوین كه به زودی آغاز خواهد شد،‌ بدین معناست كه بیمه جوابگوی مشكلات احتمالی ناشی از كیفیت سازه بوده و روشن است كه صدور این بیمه نامه مستلزم بررسی‌های بسیار دقیق در مراحل مختلف ساختمان سازی است».

مدیر عامل شركت بیمه نوین در خصوص میزان بیمه نامه‌های فروخته شده توسط این شركت گفت: «در سال گذشته 5/192 میلیارد ریال فروش داشته‌ایم كه از این میزان 167 میلیارد ریال آن مربوط به فروش سال 86 و 8/24 میلیارد ریال آن به سال‌های آتی اختصاص داشته است».

وی افزود: «از 40 هزار بیمه نامه‌ای كه در سال گذشته به فروش رسانده‌ایم 35 هزار بیمه‌نامه به بیمه اموال، 3 هزار بیمه نامه به بیمه اشخاص و 1240 بیمه نامه مربوط به بیمه‌های مسئولیت و مهندسی بوده است».

دكتر عباس زادگان ادامه داد: «همچنین در سال گذشته 55 میلیارد ریال خسارت پرداخت كرده‌ایم كه از این مقدار،41 میلیارد ریال آن به بیمه اموال اختصاص داشته است كه 73 درصد آن به خسارت‌های پرداختی بابت اتومبیل و ثالث مربوط بوده است».

مدیر عامل شركت بیمه نوین در ادامه از افزایش تعداد نمایندگی‌های فروش این شركت از 123 نمایند به 450 نماینده تا پایان سال خبر داد.

وی در این خصوص گفت: «بیمه نوین به افرادی علاقه‌مند، پركار و تحصیل‌كرده در رشته‌های مرتبط با بیمه نیازمند است كه این افراد پس از گذراندن دوره‌های تعیین شده بتوانند به عنوان
نماینده فروش ما مشغول به كار شوند و سعی ما براین است كه تا پایان سال جاری تعداد نمایندگان فروش خود را افزایش دهیم».

وی ادامه داد: «ما در سال گذشته با تقسیم بندی‌های لازم، 9 منطقه بیمه‌ای در كشور راه‌اندازی كردیم كه امیدواریم تا پایان مرداد ماه بتوانیم در كل كشور شعبه تأسیس كنیم».

دكتر عباس زادگان در خصوص سرپرستی‌های این شركت بیان كرد: «سرپرستی‌های ما شامل سرپرستی مناطق شمال شرقی (مشهد)،‌ شمال غربی (تبریز)،‌ جنوب شرقی (كرمان)‌، جنوب غربی (شیراز)، شمال (رشت و ساری)،‌ غرب (همدان)،‌ مركزی (اصفهان) و تهران است».

پس از سخنان مدیر عامل بیمه نوین خبرنگاران رسانه‌های گروهی به طرح سوال پرداختند.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد علت پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در كشور گفت: «برای گسترش بیمه فرهنگ‌سازی لازم است و باید به این بحث در سطح ملی توجه شود».

دكتر عباس زادگان در مورد برنامه‌های تبلیغاتی بیمه نوین گفت: «غیر از تبلیغات معمول،‌ تلاش داریم رضایت مشتریان را به گونه‌ای جلب كنیم كه هر یك مبلغ خدمات بیمه نوین باشند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین