کد خبر: ۷۶۱۵۷
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۹

فان‌نیستلروی از اختلاف نظرش با فان‌باستن می‌گوید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «رود فان‌نیستلروی» مهاجم تیم ملی هلند، روابط نه چندان دوستانه خود با «مارکو فان‌باستن» مربی این تیم را «حرفه‌ای» خوانده است.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، رابطه این دو نفر بعد از جام جهانی 2006 به وخامت گرایید. هلند در مرحله دوم حذفی در مقابل پرتغال شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در آن بازی، فان‌نیستلروی از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده بود. یک سال بعد و به دنبال حرف‌های اولیه فان‌باستن و پی‌گیری‌های «ادوین فان‌درسار» دروازه‌بان این تیم، فان‌نیستلروی به تیم ملی بازگشت.

هنگامی که از فان‌نیستلروی پرسیده شد که رابطه‌اش با فان‌باستن چطور است، او پاسخ داد: «رابطه ما حرفه‌ای است. حتماً نباید با هم شام بخوریم که مشخص شود همکار هستیم. هر دو ما یک هدف را داریم که موفقیت در یورو است. ما هم داریم کار می‌کنیم که به این هدف برسیم و به روش بسیار حرفه‌ای هم این کار را انجام می‌دهیم. یک سال قبل فکرش را هم نمی‌کردم که در یورو بازی کنم. حالا در فرم خوبی به سر می‌برم. بعد از آسیب دیدن پای راستم، فرصت خوبی داشتم تا استراحت کنم. یورو احتمالاً آخرین تورنمنت بزرگ من خواهد بود و برای آن کاملا ً آماده‌ام.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین