کد خبر: ۷۶۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۵
برای منحرف نشدن از اندیشه‌های امام:

غرویان: باید به اندیشه‌های یاران امام رجوع کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن غرویان‌، گفت: «بهترین راه برای جلوگیری از انحراف از اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) توجه لازم به اندیشه‌های مقام معظم رهبری است».

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان در گفت‌وگویی با خبرنگار سیاسی آفتاب در پاسخ به سووالی مبنی بر راه جلوگیری از انحراف اندیشه‌های امام خمینی(ره) آظهار کرد‌: «بهترین راه جلوگیری از انحراف اندیشه‌های امام خمینی(ره) این است که اندیشه‌های مقام معظم رهبری به عنوان مفسر نظرات امام(ره) مورد توجه قرار گیرد و بهترین افراد برای تبیین نظرات حضرت امام(ره) شاگردان نزدیک ایشان می‌باشند، که در راس همه آن‌ها مقام معظم رهبری است». 

عضو سابق موسسه آموزشى و پژوهشى امام خمينى‌(ره)، در پاسخ به سووال دیگری درباره مهمترین بنیان‌های اندیشه امام خمینی (ره)، گفت: «اندیشه شاخص حضرت امام ولایت فقیه است که محور اساسی آن حکومت جمهوری اسلامی است و برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) باید میزگردها و کنفرانس‌های متعددی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شود».

وی تصریح کرد: «البته شاگردان حضرت امام خمینی(ره) مثل مقام معظم رهبری و آقای هاشمی رفسنجانی و دیگران که در حضور ایشان تحصیل کرده‌ و افتخار شاگردی آن بزرگوار را داشته‌اند، نقشی اساسی را در این زمینه به عهده دارند». 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین