کد خبر: ۷۶۱۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۹

اذعان وزیر بازرگانی به دوبرابر شدن نرخ پودر رختشویی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: وزیر بازرگانی در حاشیه نشست هیات دولت از تصمیم مشترك وزارت بازرگانی و وزارت صنایع درباره قیمت پودرهای شوینده پس از حذف یارانه آنها خبر داد.

مسعود میركاظمی گفت: «بر اساس تصمیم جدید قیمت پودر دستی 500 گرمی؛ 500 تومان و قیمت پودر ماشینی 500 گرمی؛ 700 تومان از سوی انجمن تولیدكنندگان پودرهای شوینده اعمال می‌شود. قیمت پودر دستی و لباسشویی پیش از آزادسازی در حدود 200 تا 350 تومان بود». 

وزیر بازرگانی در پاسخ به این سوال كه با وجود آزاد شدن یارانه پودرهای شوینده قیمت آنها در بازار افزایش یافته و وزارت بازرگانی چه برنامه‌ای برای كنترل آن در نظردارد گفت: «این گونه نبوده و بر اساس تصمیم اخیر، انجمن تولید كنندگان پودر شوینده بر قیمت جدید اعلام شده اعمال نظارت خواهد شد».

میركاظمی همچنین درباره وضعیت برنج گفت: «توزیع و وارات برنج برای تنظیم بازار از سوی بخش‌های خصوصی در حال انجام است و واردات برنج در قالب 30 هزار تن در حال انجام است».

وی با اشاره به واردات سالانه یك میلیون تا یك میلیون و 200 هزار تنی برنج در كشور عنوان كرد: «چون تولید برنج به اندزاه نیاز مصرف نبوده است معمولا مازاد مصرف از خارج از كشور وارد می‌شود و چون در سال جاری از میزان تولید آمار دقیقی در دست نیست در تلاش هستیم تا با تنظیم بازار وضعیت آن را كنترل كنیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۹
1
0
با سلام
خدا از هيچ كسشان نگذرد . ما رو جلوي خانوادمون شرمنده مي كنند . از صح تا شب سر كاريم تا فقط شكممان را به طور ناقص سير كنيم . پودر - ماكاروني -و... همه چي در حال افزايش ، مردم چيكار كنند . اگر عرضه نداريد بكشيد كنار .البته ديگه كار هيچ كس نيست .الا امام زمان . ايشاالله هرچه زودتر ظهور كنه و گردن يك سري رو بزنه .
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۰
0
1
اون يك سري ايشاالله از مدعيان مديريت خود آقا امام زمان نباشند !!!! كه گناهشان دوچندان ميشه !
من هم با اين نظر موافقم . چقدر اين قدرت شيرين است كه چهاردست و پايي به آن چسبيده اند .....
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۶
0
0
نهايت نا مردي وخيانت است كه بعضي از تصميم گيران مملكت ايجنين نسنجيده و شتابزده عمل ميكنند وعوامل مختلفي مي تواند داشته باشد كه مي توان گفت يا خداي نخواسته ضد مردم و مملكتند ويا بي سواد و...
والا هر فردي كه بويي از علم اقتصاد و... هم كه نبرده باشد اين چنين تصميم گيري آن هم در سطح مملكت نمي كند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین