کد خبر: ۷۶۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۶

گزارش تصویری: گفتگوی آفتاب با سیعد ابوطالب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- زاگرس مهرکیان: سعید ابوطالب، شاید یکی از خوش‌شانس‌ترین دستگیرشدگان توسط آمریکایی‌های مستقر در عراق بوده باشد؛ چرا که از مستندسازی در عراق و دستگیری توسط سربازان آمریکایی راهی بهارستان شد و آن هم از پایتخت؛ هرچند که این اقبال تنها چهار سال طول کشید و ابوطالب که برای دور بعد نیز کاندیدا شده بود از راه‌یابی به مجلس هشتم بازماند.

با اذعان به این نکته که ابوطالب با وجود نداشتن تجربه پارلمانی و صرفا داشتن سابقه فعالیت فرهنگی و هنری توانست بروز و ظهور خوبی در مجلس هفتم داشته باشد و در زمره منتقدان دولت نهم قرار گیرد، به سراغ وی رفتیم و از مسایل مجلس هفتم و ارزیابی آغاز به کار مجلس هشتم پرسیدیم که البته او از مجلس ششم تا مجلس هشتم برایمان گفت، هرچند که از گفتن درباره برخی مسایل نیز سرباز زد.

او اکنون مشغول تهیه مستند پارلمان ایران برای شبکه برون مرزی پرس تی وی است که گویا در مرحله تدوین با برخی مشکلات فنی مواجه شده است.
{$old_album_76322}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۳/۲۵
0
0
نظرات جناب ابوطالب بسيار منطقي، متين و مؤدبانه بود و از ايشان براي روشنگريها و صراحت لهجه شان تشكر ميكنم.
راستي!!! برايم كمي عجيب بود كه چطور آقاي ابوطالب حاضر شده اند دوربينشان را از خود دور كنند و در اين تصاوير، دوربيني همراهشان ديده نميشود !! چون تا حالا عادات كرده بوديم آقاي ابوطالب را با دوربينش بشناسيم !!
موفق باشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین