کد خبر: ۷۶۳۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

انتقاد جمهوری اسلامی از ده‌نمکی: بی‌جا کردید حرف خود را به اسم شهید نوشتید

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب ده نمکی نوشت: بی‌شناسنامه که می‌گویند یعنی این. یعنی از اسم و شناسه و شناسنامه دیگران سوء استفاده کردن. کم هم نیستند متأسفانه این قبیل آدم‌ها که گاه با عنواین صاحب حرمت، بی‌حرمتی را رواج می‌دهند. شاید هم برخی هاشان قصد خیر داشته باشند اما کارشان به تولید انبوه شر می‌انجامد.
انتقاد جمهوری اسلامی از ده‌نمکی: بی‌جا کردید حرف خود را به اسم شهید نوشتید
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به اعتراف اخیر مومن نسب مبنی بر اینکه «به اسم افراد مشهور ضدانقلاب، اکانت فیک می‌ساختیم» نوشت: معلوم است در این اکانت‌ها چه مطالبی منتشر می‌کردند! حالا به نیت خیر یا قیمتی شدن فاکتوری که می‌خواستند بنویسند فرقی نمی‌کند. مهم این است که به «دروغ» قلم می‌زدند.

این روزنامه در ادامه با اشاره به اظهارات مسعود ده نمکی که گفته بود "در نشریات خود، پندارهایش را به اسم «شهدا» قلمی می‌کرده است و برای فلان شهید احضاریه آمده بود!" نوشت: بی‌جا کردید حرف خود را به اسم شهید نوشتید... برای حرف‌های ناحسابِ شما احضاریه آمده در این دنیا نه برای شهید. منتظر احضاریه شهید در قیامت هم باشید.

بی‌شناسنامه که می‌گویند یعنی این. یعنی از اسم و شناسه و شناسنامه دیگران سوء استفاده کردن. کم هم نیستند متأسفانه این قبیل آدم‌ها که گاه با عنواین صاحب حرمت، بی‌حرمتی را رواج می‌دهند. شاید هم برخی هاشان قصد خیر داشته باشند اما کارشان به تولید انبوه شر می‌انجامد.

حکایت ساده‌دلان این وادی، قصه ملانصرالدین است. به بچه‌هایی که دنبالش می‌رفتند، گفت: فلان جا، ‌آش می‌دهند! آنان که رفتند با خود گفت نکند راستی راستی،‌ آش می‌دهند؟ و بعد خودش هم به شتاب رفت! حالا با اکانت فیک، مطلب فیک منتشر می‌کنند و خودشان باورشان می‌شود و بولتن می‌کنند و احیانا فاکتورِ مضاعف! رندانشان که دانسته به تخریب افکار عمومی می‌پردازند و کاسبی می‌کنند. ساده‌دلانشان را باید بیدار کرد به این هشدار که؛ این که انجام می‌دهید، «تهاجم تحریف» است نه «جهاد تبیین».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
6
4
با تایید اصل گزاره اقای ده نمکی

ابتدا خودتون بیجا کردین که حرفای خودتون رو در وصیت نامه ساختگی به نام شهدا منتشر میکردین.

برای شما خوبه برای مسیح مهاجری بده؟؟؟/
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین