کد خبر: ۷۶۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۱:۵۴
با صدور بیانیه‌ای

حزب اعتدال و توسعه 14 و 15 خرداد را گرامی داشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به مناسبت سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد حزب اعتدال و توسعه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، متن این بیانیه به این شرح است: 
 

در آستانه نوزدهمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، یک‌بار دیگر ملت بزرگ ایران عزیز و مسلمانان آزاده جهان در سوگ دوری از پدر معنوی خود، عزادارند. 

بی تردید یاد، خاطره و آموزه‌های دینی و ملی آن رهبر فرزانه هرگز از ذهن و دل این مردم شریف فراموش نخواهد شد.
 
آنچه که میراث ابدی حضرت امام (ره) برای این ملت بوده و خواهد بود، درس آزادی، سربلندی و پاسداری از عزت، شرف و هویت ملی و مذهبی این مرز و بوم است. 

یقین داریم که در سایه رهبری شایسته جانشین به حق امام راحل، راه و اندیشه وی همچنان راه گشای مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظ آرمان های انقلاب عزیزمان خواهد بود. 

امـا پانزدهم خرداد ماه، ایرانیان قدرشناس سالروز قیام خونین سال 42 را نیز گرامی می دارند. قیامی که سر آغازی بود بر یک انقلاب مردمی که 15 سال بعد به نتیجه رسید و بر حاکمیت رژیم پهلوی خاتمه داد. 

حزب اعتدال و توسعه ضمن ادای احترام به روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای پانزدهم خرداد سال یکهزار و سیصد و چهل و دو و تاکید بر حضور تمامی ارکان حزب در مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد، از آحاد ملت بزرگوار و شریف ایران عزیز برای شرکت در این دو مراسم دعوت به عمل می‌آورد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین