کد خبر: ۷۶۳۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

اختصاص ۳۵ هزار میلیارد برای اشتغالزایی مددجویان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.
اختصاص ۳۵ هزار میلیارد برای اشتغالزایی مددجویان
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زندیان امروز (۱٤فروردین) در اولین جلسه شورای اداری کردستان در سال جاری اظهار کرد: با توجه به شرایط تورم‌ و تحریم و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور طی 8 سال رفع مشکلات معیشتی مردم یکی از رویکردهای اساسی دولت و مجلس است.

وی عنوان کرد: تصویب فوق‌العاده ویژه کارکنان قوه قضائیه، افزایش حقوق کارمندان، معافیت‌های مالیاتی، ممنوعیت هزینه صدور مجوز کسب و کارها و بخشودگی مالیاتی کسب و کارهای آسیب‌دیده تنها جزئی از تلاش‌های مجلس انقلابی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در کردستان گرفتار شدن سرمایه‌گذاران در بروکراسی اداری و اخذ مجوز سرمایه‌گذاری در دستگاه‌ها است که باید این مهم رفع شود.

زندیان در ادامه از تصویب 3 هزار میلیارد تومان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هم خبر داد و گفت: 500 میلیارد تومان هم برای حمایت از زندانیان نیازمند در لایحه بودجه لحاظ شده است.

وی همچنین از اختصاص 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن برای نیازمندان زیرپوشش نهادهای حمایتی و رایگان‌بودن هزینه انشعابات دستگاه‌های خدمات‌رسان برای این قشر را از اقدامات دولت دانست.

بە گفتە این مقام مسئول 5 هزار میلیارد تومان هم ویژه کمک به معلولین و بیماران صعب‌العلاج اختصاص دادە شدە است.

زندیان اضافە کرد: یکی از محورهای اصلی اقتصاد و اشتغال در کردستان کشاورزی است کە توجه ویژه مجلس به این حوزه تحول جدی در بخش کشاورزی استان را فراهم می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین