کد خبر: ۷۶۳۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

ضرب‌الاجل مجلس برای ارائه گزارش اتفاقات ورزشگاه امام رضا

بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از سری مسابقات جام جهانی قطر در تاریخ ۹ فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد که با حواشی همراه بود.
ضرب‌الاجل مجلس برای ارائه گزارش اتفاقات ورزشگاه امام رضا
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس دستگاه ها و نهادهای مرتبط با وقایع ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را موظف کرد تا پنجشنبه به مجلس گزارش دهند.

صالح جوکار گفت که کارگروهی در کمیسیون امور داخلی کشور تمام مدارک، مستندات و نامه نگاری ها را بررسی می کند.

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس امروز با حضور نماینده پلیس امنیت، وزیر ورزش و جوانان و حراست این وزارتخانه، سرپرست و مسئولان فدراسیون فوتبال و معاون امنیتی وزیر کشور جلسه داشت.

در پی حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد، رئیس مجلس به کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس ماموریت داد تا این موضوع را پیگیری کند.

گفتنی است، بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از سری مسابقات جام جهانی قطر در تاریخ ۹ فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد که با حواشی همراه بود.

در حالی که بخشی از سهمیه بلیت‌های بازی متعلق به بانوان بود، آن‌ها نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و همین موضوع به محل بحث در بین اهالی فوتبال و مسئولان تصمیم‌گیر تبدیل شده است.

به دنبال ایجاد این حواشی، حجت الاسلام رئیسی وزیر کشور را هم برای بررسی دقیق اتفاقات بازی ایران و لبنان، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف کرد.

پس از پایان جلسه رئیس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس اعلام کرد اگر گزارش های دستگاه ها برای بررسی موضوع کفایت نکند، نمایندگان برای بازدید میدانی به مشهد خواهند رفت.

جوکار گفته کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره پیگیری هایش به نمایندگان گزارش خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین