کد خبر: ۷۶۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۱
سیدحسن خمینی در دیدارمیهمانان خارجی مراسم ارتحال امام(ره):

امروز دنیا با شرایط پیچیده‌ای روبرو است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسن خمینی شب گذشته(یك‌شنبه) در جمع میهمانان خارجی مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: «امروز دنیای ما با شرایط پیچیده‌ای روبرو شده است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، در این دیدار كه با استقبال پرشور میهمانان خارجی از یادگار امام راحل مواجه شد، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی ضمن خوشامدگویی به آنان اظهار داشت: «مفتخرم بگویم كه ایران كشور و وطن دوم همه آزادیخواهان جهان است. دوستان حتما می‌توانند ایران را به عنوان كانون آزادی‌خواهان جهان، وطن خود بدانند». 

نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به شرایط مسلمانان در جهان كنونی گفت: «امروز دنیای ما با شرایط پیچیده‌ای روبرو شده است. به عنوان مثال عراق شرایط سختی را می‌گذارند. پیام امام(ره) برای امروز همان تاكید ایشان بر وحدت، همدلی و اتحاد است».

وی افزود:« ما سالهای طولانی و سختی را پشت سر گذاشته‌ایم ولی در نقطه‌ای ایستاده‌ایم كه باید آماده باشیم تا گامهای بلندی برداریم؛ آینده از آن ما است».

سیدحسن خمینی در ادامه گفت: «شرط موفقیت این است كه دستانمان در دست همدیگر و دلهایمان همراه هم باشد، تا با ایمان راسخ به خدا و وحدت كلمه و اندیشه بتوانیم مسیرهای سخت‌تر از گذشته را پشت سر گذاریم».

وی در پایان گفت: «مسلمانان هر جا كه باشند باید پیام آور وحدت، همدلی و صمیمیت باشند. دشمنان تنها در صورتی می‌توانند بر ما چیره شوند كه ما با هم نباشیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین