کد خبر: ۷۶۳۷۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

وزیر کشور: شاهد نشاط مردم در سراسر کشور بودیم

وزیر کشور با اشاره به افزایش ۵۳ درصدی میزان مسافرت‌های نوروزی و کاهش ۲۳ درصدی تلفات جاده‌ای گفت: خوشبختانه امسال شاهد نشاط اجتماعی در ایام نوروز در سراسر کشور بودیم و بسیاری از اماکن اقامتی در سراسر کشور مملو از مسافران بود.
وزیر کشور: شاهد نشاط مردم در سراسر کشور بودیم
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر کشور از افزایش ۵۳ درصدی مسافرت‌های نوروزی طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تلفات جاده ای در ایام نوروز ۲۳ درصد کاهش یافته است.

احمد وحیدی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری استان تهران با تاکید بر اینکه حل مسائل و مشکلات جامعه مورد تاکید دولت سیزدهم است اظهار داشت: باید همه تلاش کنند تا مسائل و مشکلات مردم برطرف شود و در این زمینه توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وحیدی با اشاره به ناکامی‌های تلاش دشمنان در خصوص توطئه‌هایی در زمینه اجتماعی، اقتصادی، قومی و مذهبی گفت: دشمن زخم خورده هرگز دست از دشمنی بر نمی‌دارد و در این سال‌ها تمام تلاش خود را به کار بسته اما هر بار با درب بسته روبرو و این توطئه‌ها با هوشیاری دولت و ملت خنثی شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه آغاز به کار دولت سیزدهم با کسری بودجه ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار میلیاردی بوده است بیان داشت: دیدیم که دولت با تمام این مشکلات مقابله کرد و توانست تمامی برنامه‌های خود را در بخش‌های مختلف اجرایی کند و مشکلی در کشور به وجود نیاید.

وی عنوان داشت: مدیران استان تهران باید با تلاش شبانه روزی مشکلات مردم را برطرف کنند و در این خصوص رئیس جمهور الگوی بسیار خوبی است چرا که ایشان به شدت در خدمت مردم است و در این مدت سفرهای مختلفی از سوی رئیس جمهور و وزرا در سراسر کشور انجام و تمامی وعده‌های دولت در استان‌ها اجرایی و عملیاتی شده است.

وزیر کشور با اشاره به افزایش ۵۳ درصدی میزان مسافرت‌های نوروزی و همچنین کاهش ۲۳ درصدی تلفات جاده‌ای نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال شاهد نشاط اجتماعی در ایام نوروز در سراسر کشور بودیم و بسیاری از اماکن اقامتی در سراسر کشور مملو از مسافران بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
1
12
کنار بلوار خوابیدن نشاطش چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
0
15
نشاط مردم روزی است که پدر خانواده برای خرید یک کیلو میوه زانوی غم بغل نکند. نشاط مردم روزی است که دنیا آوار نشود بر سر پدر خانواده که بخواهد یک کیلو گوشت دویست هزار تومانی بخرد. نشاط مردم روزی است که خیلی‌ها تشریفشان را از این خاک مصیبت زده ببرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
0
5
ایران باید پول دیجیتال بر مبنای نفت و گاز ایجاد کند پولی که نه تنها سقوط نمیکند بلکه هر روز بالاتر میرود این پول در بورس هم میتواند خرید و فروش شود تنها پول دیجیتال با پشتوانه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین