کد خبر: ۷۶۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۴:۲۵

کفاشیان: مطمئنم به مرحله بعد صعود می کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: «به موفقیت فوتبال ایران در دیدارهای مقدماتی جام جهانی خوشبین هستم و اطمینان دارم تیم ملی در دیدارهای برگشت به نتایج لازم برای صعود از گروه خود دست خواهد یافت». 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب به نقل از مهر، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب افزود: «تیم ملی تغییرات بسیاری داشته و یک تیم تازه شکل گرفته است و مربیان تیم ملی برای هماهنگی بازیکنان فرصت کوتاهی در اختیار داشتند و قطعا با برگزاری اردوهای آماده سازی و انجام دیدارهای تدارکاتی بیشتر در بازیهای دور برگشت شرایط فنی بهتری بدست خواهد آورد».

کفاشیان اضافه کرد: «من به آینده تیم ملی خوشبین هستم و اعتقاد دارم اگر فرصت بیشتری در اختیارکادر فنی تیم ملی قرار دهیم، این تیم در دیدارهای آینده و مسابقات مقدماتی جام جهانی موفق خواهد شد».

وی در مورد دیدار با امارات اظهار داشت: «در این دیدار تیم ملی عملکرد نسبتا خوبی داشت و موقعیت های مناسبی هم برای گلزنی بدست آورد و می توانست برنده از زمین خارج شود ولی با بدشانسی فرصت های گلزنی را از دست داد که این امتیاز قطعا کار ما را برای صعود دشوارخواهد کرد».

کفاشیان تصریح کرد: «کادرفنی قطعا نقاط ضعف تیم را بررسی خواهد کرد تا در دیدار برگشت که روز شنبه آینده در امارات برگزار خواهد شد، نتیجه بازی رفت را جبران کند».

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص شرایط دشوار تیم ملی برای صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: «ما هنوز سه مسابقه پیش رو داریم و با توجه به تجربه و توان بازیکنان تیم ملی از هر نظر شایستگی حضور در مرحله دوم این رقابتها را داریم و بطور قطع نتایج لازم برای صعود را بدست خواهیم آورد».

وی در پایان درخصوص دیدار برگشت مقابل امارات گفت: «تیم ملی روز پنج شنبه عازم امارات خواهد شد و مجموعه فدراسیون و کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تلاش خواهند کرد تا در دیدار برگشت نتیجه تساوی در تهران را جبران کنیم».



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۵
0
0
آقاي كفاشيان چه خوشبيني وقتي در خانه با امارات مساوي مي كني
اين اظهارات جز خوش خيالي يا احمق تصور كردن ديگران نيست ؟
ناشناس
|
-
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۷
0
0
شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي گپ گپ خورد گه دانه دانه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین