کد خبر: ۷۶۴۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

عبدالملکی: ورزش مهمترین رکن سلامتی جامعه کار و تلاش است

نشست صمیمی بزرگان ورزش و رسانه با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
عبدالملکی: ورزش مهمترین رکن سلامتی جامعه کار و تلاش است
آفتاب‌‌نیوز :

برای اولین بار، نشست صمیمی بزرگان ورزش و رسانه با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد .

در این نشست صمیمانه که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از افتخار آفرینان المپیک و بزرگان ورزش و رسانه به بیان دیدگاه‌های خود و اهمیت ورزش های سلامت محور و استفاده از پتانسیل بالای ورزش کارگران پرداختند که مورد استقبال دکتر عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت .

حجت الله عبدالملکی با قدردانی از این نشست با تاکید بر اهمیت سلامت جامعه کار و تلاش گفت : بدون شک حضور بزرگان ورزش ایران در جمع خانواده بزرگ ورزش کارگری به رونق بیش از پیش ورزش های سلامت محور خواهد انجامید و اجازه می خواهم این قول را از شما بگیریم که در مجموعه های ورزشی کارکران حضور مداوم داشته باشید تا عامل انگیزشی برای جذب کارگران و خانواده های ایشان‌ به ورزش و تندرستی باشید.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در وزارت مردم چهار ماموریت مهم و کلی را همزمان بر عهده داریم گفت ،: وزارت مردم در ۴ بخش کار مردم، رفاه مردم ، آتیه مردم و اموال مردم به جامعه خدمات مهمی ارائه می کند که با احتساب جامعه ۴۰ میلیونی کارگران و خانواده های ایشان‌ نیمی از جمعیت کشورمان را شامل می شود بنابراین ماموریت بسیار مهمی بر عهده وزارت مردم قرار دارد .

وی افزود: در بخش کار و کارگر ما به سلامت کارگران خیلی اهمیت می دهیم و یقینا هر چقدر سلامت کارگران و خانواده محترمشان بالا باشد جامعه ای بالنده و پرنشاط تر خواهیم داشت.

عبدالملکی افزود: یقینا ورزش مهمترین رکن سلامت کارگران است و بسیار خوشحالم که شما قهرمانان المپیک و نخبگان ورزش کشور برای ورزش کارگران اهمیت قائل هستید و این مهم بخشی از دغدغه های شماست.

عبدالملکی گفت : شما پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی از امروز سفیران ورزش کارگری هستید و می خواهم که این گردهم آیی ها انشالله تداوم داشته باشد.

پیش از سخنان دکتر عبدالملکی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت مردم در گزارشی از وضعیت ورزش کارگری گفت :

فدراسیون ورزش کارگری سال ۹۱ تاسیس شد و امیدوارم در دهه دوم بتواند قوی تر بادمحوریت توسعه سلامت محور به ایده هایمان که رکن اصلی اش نیروهای کارگری و خانواده هایشان هستند بپردازیم.

محمد چکشیان گفت: سمت و سوی مهم ما توسعه ورزش همگانی است و در این مسیر

سندی سه ساله در حال تدوین داریم تا هدفمند و با برنامه حرکت کنیم .

چکشیان در پایان گفت : انشالله با حضور و کمک شما قهرمانان و بزرگان و ایده های خوب شما به اهدافمان می رسیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در بخشی از این مراسم گفت : به آقای عبدالملکی بابت کارگری در بخش همگانی است و وزارت ورزش در این بخش همه جوره در خدمت اداره کل ورزش کارکران است .

وی افزود: با حضور آقای تنها که از مدیران جهادی عرصه ورزش است توقع جامعه از ورزش کارگری بسیار بالاست است و همه باید کمک کنیم تا ورزش های سلامت محور در جامعه کارگری نهادینه شود و با اشتیاقی که در این مجموعه می بینم و علاقمندی آقای وزیر یقینا آینده خوبی در انتظار سلامت کارگران خواهد بود .

در این نشست همچنین نام آوران ورزش ایران مثل محمد نصیری، حسین رضا زاده ، ذبیح اله پورشیب ، شهرام هروی ، کوروش باقری، هوشنگ نصیرزاده حضور داشتند که مرتضی فنونی زاده پیشکسوتان فوتبال، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، غلامحسین زمان آبادی و غلامعلی پیر ایرانی پیشکسوتان رسانه، محمد انصاری ملی پوش سابق باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال پیشنهاداتی در جهت توسعه و تعمیم وررش کارگری ارائه کردند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین