کد خبر: ۷۶۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۵

زن بی‌حجاب پیاده نظام آمریکا و اسراییل است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خطیب جمعه مشهد هشدار داد: «دینی که حضرت زهراء(س) برای آن کشته شد، با ولنگاری، بی‌بند و باری، بی‌حجابی و ملعبه مواجه شده است».

به گزارش آفتاب، به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمد علم‌الهدی، در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته مشهد، افزود: «ولنگاری، بی‌بند و باری و بی‌حجابی دین را مورد ملعبه قرار داده و ابزاری برای پیروزی دشمن شده است».

وی ادامه داد: «به تمام مسوولان و متولیان فرهنگی کشور تاکید می‌کنم که مسأله حجاب در مملکت حیاتی است و مسأله بی‌حجابی در کشور مانند قطع رگ گردن دین و انقلاب است».

حجت‌الاسلام علم‌الهدی با تاکید بر این که دین را باید جدی گرفت، افزود: «این حساب دو دو تا است و بر کسی پوشیده نیست که استکبار جهانی در برابر ایران مستأصل شده و 30 سال در حال پارس کردن است ولی جرات نزدیکی به ایران را ندارد».

وی یادآور شد: «ایران با علم، قدرت و منطق قوی در چند ماه اخیر حوادثی را رخ داده است که یک برگ برنده در انقلاب، اکنون به 100 برگ برنده رسیده است».

خطیب جمعه مشهد به جنگ 33 روزه لبنان اشاره کرد و ادامه داد: «جنگ 33 روزه به نام قدرت انقلاب ایران تمام شد و آمریکا هنوز از زهرآگینی این پیروزی می‌سوزد، همچنین جریان تثبیت سیاسی لبنان نیز به نام ایران به ثبت رسید و آمریکا را مستأصل کرد».

عضو مجلس خبرگان رهبری با طرح این پرسش که آیا تجهیزات ایران نیرومند است، گفت: «این قدرت مردم است که در صحنه حاضر هستند و با وجود گرانی، ناداری، قحطی، جنگ 8 ساله و بمباران، پای دین ایستاده‌اند».

حجت‌الاسلام علم‌الهدی تاکید کرد: «آمریکا نمی‌تواند بگوید که پیغمبر(ص) بد است، قرآن را آتش بزند و یا بگوید که علی(ع) و زهراء(س) به درد نمی‌خورند. تنها یک راه برایش مانده است که دین را از مردم بگیرد و آن هم از طریق قیافه آرایش کرده، موی پریشان و ساق پای برهنه یک دختر بی‌عفت و بی‌حیا است که نسل جوان را به باد شهوت گرفته و باعث فراموشی دین می‌شود».

وی یادآور شد: «وزیر کشور فرانسه سال قبل به آمریکا گفت، لازم نیست بمب بر سر مردم بریزید، بلکه کافی است پیراهن و دامن زنان کوتاه شود. وقتی دختر و زن ایرانی در جامعه بی‌عفت وارد شود، جوانی که در کوران غرایز جنسی است، نسبت به دین بدون حساسیت خواهد شد و زمانی که جوان پای سفره دین نبود، دین پشتیبانی نخواهد داشت».

خطیب جمعه مشهد افزود: «زن بی‌حجاب پیاده نظام آمریکا و اسراییل و همان نیرویی است که آمریکا و اسراییل وارد ایران کرده است، تا نظام و انقلاب را شکست دهد».

وی خطاب به مسوولان تاکید کرد: «با این قصه جدی برخورد کنید زیرا سرنوشت انقلاب را چادر فاطمه زهرا(س) حفظ می‌کند و دشمن روی این مسأله دست گذاشته است».

حجت‌الاسلام علم‌الهدی تصریح کرد: «خدایا آنانی را که دانسته دستیار دشمنانت شده‌اند به ذلیل‌ترین نکبت‌ها دچار کن و آنانی را که ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن ریخته و دستیار دشمن شده‌اند، هدایت کن».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۸
0
0
اقا اين بابا واسه اينكه معروف بشه هر هفته يه [...] ميگه.شما هم بي كار و الاف دايما [...] اين بابا رو ميزاريد رو سايتتون.امپراطوري استان قدس و طبسي اين بابا رو به حساب نمي يارن حالا شما هر هفته صحبتاشو منتشر مي كنيد.اينم خوشحال مي شه هفته بعد تندترش ميكنه.بهش بي محلي كنيد حودش حاليش ميشه.سايت هاي اصولگرا ها تابناك عصر ايران فردا حسابش نمي كنند نمي دونم شما چرا اينو اينقدر بزرگ مي كنيد؟؟!!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۸
0
0
جناب اقاي علم الهدي، يقينا نشان دادن يك چهره بي منطق، خشن ، غير عقلايي و غير علمي از دين مبين اسلام
بزرگترين كمكي است كه مي توان به دشمنان اسلام وايران نمود. مضافا اينكه اگر قرار باشد به اسيب شناسي انقلاب و نظام بپردازيم:
مديريت بي ثبات و غير علمي،
عدم بر خورداري نظام از استراتژي مدون و مشخص براي هدايت امور فرهنگي و اعتقادي نسل جواندر طول سي سال گذشته،
در حاشيه قرار دادن فقه پويا و قدرتمند شيعه و ميدان دادن به شعار پردازيها و هيجان سالاريهاي بي پايه و بي ريشه
و... در يك كلام سوء مديريت حاد، بزرگترين تهديدات درون زاي انقلاب محسوب مي شوند و ناهنجاريهاي اخلاقي و فرهنگي موجود چيزي نيست جز محصول پربار اين سوء مديريتها!
بنابر اين شما را به خدا به جاي پاك كردن صورت مساله و تشويق اقداماتي كه جز حادتر شدن وضعيت فرهنگي و اخلاقي اجتماع و كاهش اقبال مردم به نظام نتيجه ديگري ندارد، بياييد مشوق خردگرايي و حاكميت انديشه ورزي و عقل گرايي در اداره امور كشور، به ويژه در زمينه مسايل فرهنگي باشيد، نه اتش بيار و مشوق معركه شعار پردازي و هيجان سالاري و بر سر شاخ نشستن و بن بريدن!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۸
0
0
واقعا چرا بعضي [...] و همه چيز را با هم مرتبط مي دانند ...
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۸
0
0
به قول دوستان جا دارد ايشان با اين ادبيات شان نامزد جايزه ي نوبل ادبي شود...
اسلام مورد نظر ايشان كه با تار موي دختري در كوران نابودي قرار مي گيرد جاي بسي تامل دارد..
اميدوارم خدا همه ما را به راه راست هدايت كند.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۸
0
0
آقا کمی آهسته تر،شما جلودار جناب محمود احمدی نژاد شده اید؟
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۹
0
0
بنده بر خلاف ايشان معتقدم كه اين گرانفروشان و بي توجهان به عدالتند كه پياده نظام آمريكا و اسراييل هستند.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۹
0
0
يعني اسلام فقط زير چادر حضرت فاطمه مصون مي ماند.آقا خجالت بكش.اين همين شما ها هستيد كه دين را بازيچه ي قدرت كرديد و مردم را از دين زده.اما بدانيد كه مردم از ديني كه شما براي رسيدن به اهدافتان غالب ما مي كنيد بيزارند وگرنه خودشون شعور دادرند كه بفهمند اسلام ناب..آن اسلامي نيست كه به يك حجاب بند باشد اسلامي نيست كه در آن به دخترنانش بي عفت و بي حيا بگويند اسلامي نيست كه به زور چادر بر سر كنند.اسلامي نيست كه به دروغ خون مردم را در شيشه كند.تو را به خدا پاي حضرت فاطمه را به ميان اين منجلاب نكش...
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۹
0
0
منظورتون از اين كه همه ي حرف هاي اين آقا را پوشش مي دهيد چيست؟اگر اين آقا بفهمد كه ديگر در اين زمان حرف هايش شنيده نمي شود و خريدار ندارد ُشايد ساكت شود.البته بعيد مي دانم!اما بايد بفهمد كه ديگر مردم همان مردم احمق سالهي 60 نيستند..و دست اين جور آدم ها برايمان رو شده است.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۹
0
0
براي ديار خراسان و آستان مقدس حضرت رضا با اين امام جمعه وآن حرفهاي نسنجيده اش متاسفيم. تو را به خدا يكي اين بنده خدا را ارشاد نمايد كه اين حرفها خودش تبليغات ضد مذهب است.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۹
0
0
فَوَيْلٌ لِّلَّذِينَ يَكْتُبُونَ الْكِتَابَ بِأَيْدِيهِمْ ثُمَّ يَقُولُونَ هَذَا مِنْ عِندِ اللّهِ لِيَشْتَرُواْ بِهِ ثَمَناً قَلِيلاً فَوَيْلٌ لَّهُم مِّمَّا كَتَبَتْ أَيْدِيهِمْ وَوَيْلٌ لَّهُمْ مِّمَّا يَكْسِبُونَ ﴿79﴾ سوره بقره آيه 79
اميد وارم همه اين صحبتها و وقايعي كه داره اتفاق مي افته استفاده ابزاري از دين و كلام خدا و اعتقادات مذهبي مردم براي حفظ قدرت و جاه طلبي نباشه كه خدا واي فرستاده به چنين انسانهايي به خصوص اگه اين گروه زمامداران حكومت اسلامي باشن . متاسفانه داريم با شتاب زياد به سمت قهقراي رنسانسي حركت مي كنيم و كسي حاضر نيست كمي تامل و دور انديشي كنه . استفاده هاي ابزاري از دين خدا و استفاده از اطلاعات پايين توده جامعه داره روز به روز افزايش پيدا مي كنه . اين مسايل با يك حساب منطقي نميتونه نويد بخش
آينده خوبي براي اين مملكت باشه كما اينكه نتيجه عملكرد حكومت به خصوص تو اين سه سال امروز داره خودش رو نشون ميده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
0
0
اميدوارم اون كساني كه نظر ميدن يه كمي به حرفهاشون فكركنن . يعني اگه لختي تمدن باشه با اين حساب حيوانات جنگل وچهارپايان جزو متمدن ترين ها هستند. اگه كتاب غروب در آندولوس رو بخوننين متوجه حرفهام ميشين كه بدحجابي كاري رو ميتونه انجام بده كه جنگهاي بزرگ و ويرانگر نمي توانند انجام بدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
0
ظاهراً بیشتر افرادی که تمایل به اظهار نظر داشته اند کسانی بوده اند که از سخانان به حق آیت الله علم الهدی دچار تورم رگ بی غیرتی شده اند. مگر می توان این زنان و دخترکان را جز با لفظ بی عفت خطاب نمود ،که این اظهار نظر کنندگان کینه ورزانه فریاد می زنند که مگر اسلام به چادر زنان، بند است . شاید ایشان دچار نم سواد تاریخی شده اند، مگر در تاریخ نخوانده اند که شیاطین در طول تاریخ از این حربه موثر به نحو مطلوب استفاده کرده از زمان حضرت موسی (ع)تا فتح الجزایر با حربه کشف حجاب ملت مسلمان.....بجای اینکه به فکر برچستگی شکم خود باشید کافیست در طول عمر بی بهره خویش ذره ایی و لحظه ایی فکر و تامل کنید ... هرچه باشد در آخرت از شما سوال میشود که بالاخره آیا کادوی عقل خود را باز نمودید و از آن کارکشیدید یا خیر .....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین