کد خبر: ۷۶۴۲۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۱/۰۱/۲۰| صعود قیمت سکه و طلا

امروز قیمت سکه امامی در بازار نسبت به دو روز گذشته ۵۰ هزار تومان افزایش داشت و به ۱۲،۸۲۰،۰۰۰ (دوازده میلیون و هشتصد و بیست هزار) تومان رسید. قیمت طلا هم بالا رفت.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۱/۰۱/۲۰| صعود قیمت سکه و طلا
آفتاب‌‌نیوز :

بازار امروز شاهد افزایش عمده قیمت‌ها نسبت به دو روز پیش است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱،۹۴۷ (یک هزار و نهصد و چهل و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۱ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۵۷ درصدی، از ۱،۲۸۶،۶۰۰ (یک میلیون و دویست و هشتاد و شش هزار و ششصد) تومان به ۱،۲۹۴،۰۰۰ (یک میلیون و دویست و نود و چهار هزار) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۴۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۵،۶۰۴،۰۰۰ (پنج میلیون و ششصد و چهار هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷،۷۰۰ (بیست و هفت هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۵۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار در بازار متشکل

قیمت دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۵،۱۴۴ (بیست و پنج هزار و یکصد و چهل و چهار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۱ درصدی داشته است.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به ۲ روز پیش، با ۴۰ تومان افزایش، ۷،۵۸۰ (هفت هزار و پانصد و هشتاد) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۱۲,۸۲۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و هشتصد و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۷،۲۸۳،۰۰۰ (هفت میلیون و دویست و هشتاد و سه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۴۱ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۴۷ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴،۱۷۲،۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و هفتاد و دو هزار) تومان معامله شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین