کد خبر: ۷۶۴۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۲

حمایت رسمی هیلاری کلینتون از اوباما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «هیلاری کلینتون» شنبه به طور رسمی از رقابت‌های انتخاباتی کنارهگیری کرده و حمایت خود از «باراک اوباما» نامزد حزب دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام داشت.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، هیلاری در جریان مراسمی در واشنگتن پس از تشکر از طرفدارانش گفت: «من از باراک اوباما حمایت می‌کنم». با وجود ابراز ناراحتی عده‌ای از طرفداران، خانم کلینتون خواستار اتحاد میان طرفداران حزب دموکرات شد تا دستاوردهای بدست آمده وی و باراک اوباما بی‌ثمر نباشد.

«هیلاری کلینتون» در این زمینه افزود:«برای ادامه رقابتها و رسیدن به هدف باید تمام اشتیاق و انرژی خود را در انتخاب « باراک اوباما» به عنوان رئیس جمهور آینده ایالات متحده آمریکا بکار بریم».

او در ادامه افزود: «امروز من از ادامه رقابتها کناره گیری کرده و پیروزی آقای اوباما را تبریک می‌گویم و از وی حمایت می کنم و از شما میخواهم همانطور که برای من تلاش کردید با پیوستن به من از اوباما حمایت کنید».

گفتنی است با وجود پیروزی هیلاری کلینتون در ایالت داکوتای جنوبی و رای 18 میلیون نفر در انتخابات درون حزبی عدم رای نمایندگان (Super Delegate) باعث شکست او شد. «باراک اوباما » با کسب دو هزار و 118 رای نمایندگان به نامزدی حزب دموکرات دست یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین