کد خبر: ۷۶۴۶۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

۵ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز و نارنجی

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: شهرستان‌های بروجن، بن و کیار در وضعیت قرمز و شهرستان‌های اردل و فارسان در وضعیت نارنجی هستند.
۵ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز و نارنجی
آفتاب‌‌نیوز :

علی احمدی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۲۴ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: نتیجه تست ۴۴ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۱۳ نفر از بستری‌شدگان، مثبت قطعی اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۷۸ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان هستند، بیان کرد: از این تعداد ۵۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

احمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان به ١٨۴۴ نفر رسید.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون ۹ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

وی در پایان عنوان کرد: هم‌اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های بروجن، بن و کیار در وضعیت قرمز، شهرستان‌های اردل و فارسان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های شهرکرد، سامان، خانمیرزا، کوهرنگ و لردگان در وضعیت زرد هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین