کد خبر: ۷۶۴۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

ساعات کاری شهر فرش در ماه رمضان تا پاسی از شب

تمامی شعب شهر فرش در ایام ماه رمضان همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بامداد روز بعد، آماده پذیرایی از مشتریان می‌باشند؛ بنابراین هم وطنان می‌توانند با خیالی آسوده، برای خرید فرش تا ساعات پایانی شب به مجموعه‌ی شهر فرش مراجعه کنند.
ساعات کاری شهر فرش در ماه رمضان تا پاسی از شب
آفتاب‌‌نیوز :

خرید کردن در ماه مبارک رمضان با سایر ایام سال تفاوت‌های زیادی دارد. محدودیت زمان به خاطر ملاحظات مربوط به روزه داری، تدارک وعده‌های افطار و سحر، میهمانی‌های افطاری، انجام فرایض و ... تا حد قابل توجهی برنامه روزانه افراد و خانواده‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ بنابراین در این ماه مبارک چه زمانی را می‌توانیم به انجام خرید اختصاص دهیم؟

پیشنهاد ویژه شهرفرش برای خرید فرش در ماه مبارک رمضان

شهر فرش به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی فرش در کشور با شعبه‌های متعدد، جهت تامین رضایت خاطر هموطنان روزه دار، تغییراتی را در ساعات کاری خود ایجاد نموده است. در این برنامه ریزی جدید، تمامی شعب شهر فرش در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بامداد روز بعد، آماده پذیرایی از مشتریان محترم می‌باشند؛ بنابراین هم وطنان عزیز می‌توانند با خیالی آسوده، برای خرید فرش تا ساعات پایانی شب به مجموعه‌ی شهر فرش مراجعه کنند.

تنوع محصول و قدرت انتخاب مصرف کننده

یکی از دلایلی که در طول سال‌های اخیر شهر فرش را به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های عرضه فرش در سطح کشور تبدیل نموده است، تنوع بالای محصولات و کالاهاست.

مراجعین به شهر فرش می‌توانند انواع فرش و تابلو فرش‌های دستبافت و همچنین فرش‌های ماشینی اعم از فرش‌های کلاسیک، مدرن، فانتزی، فرش کودک، فرش برشی، فرش گرد، موکت، کناره و تابلو فرش را در ابعاد و اندازه‌های مختلف با بهترین شرایط نقدی و یا اقساطی خریداری نمایند.

این تنوع بی نظیر در واقع قدرت انتخاب زیادی را برای خریداران فراهم نموده و در نهایت خریدی رضایت بخش را برای آنان رقم خواهد زد.

شرایط ویژه فروش شهر فرش در ماه رمضان

تلاش شهر فرش در ماه مبارک رمضان که با آغازین روز‌های سال جدید نیز همراه شده بر این است که با تسهیل شرایط خرید و همچنین حفظ ثبات قیمت‌ها تا حد ممکن، شرایطی را مهیا سازد که هم وطنان عزیز بدون هیچگونه نگرانی‌ای در رابطه با کیفیت و همچنین مبلغ محصولات، بتوانند کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند.

البته شرایط فروش اقساطی شهر فرش نیز کما فی السابق برقرار بوده و خریداران عزیز می‌توانند با انتخاب یکی از روش‌های اقساط یک ساله بدون پیش‌پرداخت، اقساط یک ساله با ۱۵ درصد پیش پرداخت، اقساط یکساله در طرح ویژه اقتصادی و همچنین اقساط دو ساله با ۳۰ درصد پیش‌پرداخت، خریدی ایده آل را تجربه نمایند.

تامین رضایت خاطر خریداران محترم شهر فرش همواره یکی از اولویت‌های اصلی این مجموعه به شمار رفته و به همین جهت همواره شاهد اجرای طرح‌های متنوع برای آسایش هرچه بیشتر مراجعین به شهر فرش به عنوان بزرگترین فروشگاه تخصصی فرش هستیم.

علاقه‌مندان به خرید فرش، تابلوفرش، موکت و ... می‌توانند همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بامداد روز بعد، با مراجعه به هریک از شعب پایتخت، شمال کشور و همچنین شعب اصفهان، با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین