کد خبر: ۷۶۴۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

شاهکار زنان سپاهان در نقش‌جهان

رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ فوتبال زنان با برد شیرین خانگی طلایی‌پوشان اصفهانی مقابل مدافع عنوان قهرمانی دنبال شد.
شاهکار زنان سپاهان در نقش‌جهان
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از یک ماه تعطیلات نیم‌فصل لیگ فوتبال زنان (در این بازه سپاهان دیدار معوقه خود را برگزار کرد)، ادامه رقابت‌ها در سال جدید شمسی پیگیری شد و مسابقات هفته‌ چهاردهم امشب با انجام 5 دیدار و ثبت برد انضباطی در یک مسابقه برگزار شد و قرار است فرداشب پرونده‌ رقابت‌های هفته چهاردهم در ایلام بسته شود.

در مهم‌ترین نبرد هفته در ورزشگاه نقش‌جهان که برای دومین بازی متوالی میزبان زنان فوتبال سپاهان بود، شاگردان بیان محمودی نمایش فوق‌العاده از خود به جای گذاشتند و بعد از برتری 4-1 مقابل هیئت فوتبال البرز، توانستند مدافع عنوان قهرمانی را با گلزنی هاجر دباغی و مرضیه نیکخواه شکست بدهند تا اولین شکست فصل زنان شهرداری سیرجان به ثبت برسد.

البته که در دقایق پایانی حملات سیرجانی‌ها شدت گرفت اما ملیکا متولی مدافع پیش‌تاخته این تیم تنها یکی از گل‌های خورده را توانست جبران کند و شاگردان جهان‌نجاتی ناکام در جبران شکست بیرون از خانه بودند.

تیم خاتون بم دیگر مدعی لیگ فوتبال زنان این هفته با سارگل بوشهر دیدار داشت که با توجه به حذف تیم بوشهری از جدول رقابت‌ها، نتیجه 3-0 به سود شاگردان مرضیه جعفری به ثبت رسید تا با توجه به شکست شهرداری سیرجان، خاتون بم مجدداً صدرنشین جدول لیگ فوتبال زنان شود.

نکته‌ جالب‌توجه این‌که در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال زنان، دربی استان کرمان میان شهرداری سیرجان و خاتون بم برگزار خواهد شد که نتیجه‌ آن مسابقه در تعیین سرنوشت تیم قهرمان بسیار حائزاهمیت خواهد بود.

در دیگر بازی‌های هفته، ذوب‌آهن اصفهان با 5 گل کیان نیشابور را در هم کوبید و نبرد همیاری ارومیه و ملوان بندرانزلی، گلزنی فاطمه عباسی باعث پیروزی یک‌گله زنان ملوان شد؛ هم‌چنین در نبرد دو تیم ملی‌پوشان شهرکرد و زارع باتری سنندج در شهرکرد، زارع باتری توانست با ثبت کامبک در خانه‌ حریف با برتری 3-1 به سنندج بازگردد.

در آخرین مسابقه‌ هفته، پالایش گاز ایلام فرداشب در ورزشگاه عدالت ایلام میزبان هیئت فوتبال البرز است.

در جدول رده‌بندی لیگ فوتبال زنان، خاتون بم با 39 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهرداری سیرجان با 37 و سپاهان اصفهان با 31 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نتایج هفته چهاردهم لیگ فوتبال زنان ایران:

سپاهان اصفهان 2-1 شهرداری سیرجان
خاتون بم 3-0 سارگل بوشهر (عدم حضور تیم میهمان)
کیان نیشابور 0-5 ذوب‌آهن اصفهان
همیاری ارومیه 0-1 ملوان بندرانزلی
ملی‌پوشان شهرکرد 1-3 زارع باتری سنندج

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین