کد خبر: ۷۶۵۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
تبلیغات

درآمد میکروبلیدینگ چقدره؟ صفر تا صد ورود به رشته میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یکی از تکنیک‌های محبوب آرایش دائم صورت است که برای پرپشت و خوش فرم نشان دادن ابرو‌ها استفاده می‌شود. در این روش، سوزن‌های بسیار ریز به صورتی در کنار هم قرار می‌گیرند که یک تیغه مورب را تشکیل دهند. این سوزن‌ها در قلم میکروبلیدینگ قرار می‌گیرند و رنگدانه را به لایه دوم پوست تزریق می‌کنند.
درآمد میکروبلیدینگ چقدره؟ صفر تا صد ورود به رشته میکروبلیدینگ
آفتاب‌‌نیوز :

امروزه علاقه و تمایل مردم به آرایش صورت و اصلاح ایرادات چهره باعث محبوب شدن رشته‌های مربوط به آرایش دائم صورت شده است. آرایش دائم رشته‌های مختلفی را شامل می‌شود مانند میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، و فیبروز ابرو که تمام آن‌ها در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند.

در تمام این روش‌ها، رنگدانه‌هایی وارد پوست می‌شوند که حداقل ۶ ماه ماندگاری دارند. بنابراین، می‌توانید بدون اینکه وقت زیادی را برای آرایش جلوی آینه صرف کنید، هرروز صبح بدون زحمت با آرایش از خواب بیدار شوید. اما تفاوت‌هایی در مواد و ابزار مورد استفاده وجود دارد که باعث می‌شود هرکدام از این تکنیک‌ها در دوره‌های آموزشی جداگانه‌ای تدریس شوند. ما در این مقاله درباره رشته میکروبلیدینگ، میزان درآمد و نحوه ورود به بازار کار آن با شما صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یکی از تکنیک‌های محبوب آرایش دائم صورت است که برای پرپشت و خوش فرم نشان دادن ابرو‌ها استفاده می‌شود. در این روش، سوزن‌های بسیار ریز به صورتی در کنار هم قرار می‌گیرند که یک تیغه مورب را تشکیل دهند. این سوزن‌ها در قلم میکروبلیدینگ قرار می‌گیرند و رنگدانه را به لایه دوم پوست تزریق می‌کنند.

این روش در دوره آموزش میکروبلیدینگ تدریس می‌شود و شما را با تمام نکات و تکنیک‌های انجام این کار آشنا می‌کند. ماندگاری بالا، سادگی و سرعت انجام کار، و نتیجه طبیعی از ویژگی‌های مثبت این روش تاتو صورت است که آن را به یک رشته محبوب و پردرآمد تبدیل کرده است.

درآمد میکروبلیدینگ چقدره؟ صفر تا صد ورود به رشته میکروبلیدینگ

درآمد میکروبلیدینگ چقدر است؟

همه ما دوست داریم ابرو‌های زیبا و خوش حالتی داشته باشیم. اما همیشه این امر به صورت طبیعی میسر نمی‌شود و ما مجبور می‌شویم برای رسیدن به ابرو‌های دلخواه خود روش‌های آرایشی مختلفی را امتحان کنیم. یکی از ساده‌ترین کار‌هایی که می‌توانیم برای زیباتر شدن ابروهایمان انجام دهیم استفاده از سایه، مداد، یا ژل ابرو است. اما این روش‌ها موقتی هستند و باید هر روز زمان زیادی را برای انجام آن‌ها صرف کنیم.

به همین دلیل، روش‌هایی ابداع شدند که می‌توانند به صورت نیمه دائم ابرو‌های زیبا، پرپشت و خوش حالتی را به شما هدیه بدهند. یکی از محبوب‌ترین این روش‌ها میکروبلیدینگ است. این تکنیک خطوط ریز و شبیه به تار موی ابرو را در میان ابرو‌های طبیعی شما می‌کشد. این خطوط با ابرو‌های شما مخلوط شده و ظاهری بسیار طبیعی به ابرو‌های شما می‌بخشد. همین امر باعث شده میکروبلیدینگ محبوبیت بسیار زیادی را در میان خانم‌ها بدست آورد و بازار کار این رشته را داغ و پررونق کند. اگر شما در یک آموزشگاه خوب و حرفه‌ای آموزش دیده باشید و تمام مهارت‌های لازم را بدست آورید، می‌توانید از طریق این رشته به درآمد‌های بالایی دست پیدا کنید.

صفر تا صد ورود به رشته میکروبلیدینگ

قدم اول برای ورود به این رشته، ثبت نام در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر است. یک آموزشگاه معتبر تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند، سرفصل‌های جدید و استاندارد را ارائه می‌دهد، با مربیان حرفه‌ای و مجرب همکاری می‌کند، ابزار باکیفیت و به روز را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌تواند شما را به بهترین شکل برای ورود به بازار کار حرفه‌ای آماده کند.

دومین کاری که پس از پایان دوره آموزشی باید انجام دهید، شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای و کسب گواهینامه مهارت در رشته میکروبلیدینگ است. اگر شما همه مطالب را به خوبی در دوره آموزشی فرا گرفته باشید، می‌توانید به راحتی آزمون کتبی و عملی را پشت سر بگذارید و مدرک خود را دریافت کنید. این مدرک به عنوان یک رزومه قوی برای شما عمل می‌کند و نشان می‌دهد که در کار خود مهارت لازم را کسب کرده اید.

سومین قدم در جهت ورود به بازار کار این رشته، شرکت در یک دوره کارآموزی است. این مرحله می‌تواند شما را با محیط و شرایط واقعی کار آشنا کند و به تجربیات شما بیفزاید.

درآمد میکروبلیدینگ چقدره؟ صفر تا صد ورود به رشته میکروبلیدینگ

بهترین آموزشگاه آرایشگری برای آموزش میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ به طور کلی کار حساسی است. در این روش، شما موادی را به زیر پوست مشتری تزریق می‌کنید که در صورت عدم رعایت بهداشت ممکن است باعث بروز مشکلات عفونتی و یا حتی انتقال بیماری‌های عفونی شود. از طرفی، این روش ماندگاری بالایی دارد. اگر در کار خود مهارت لازم را نداشته باشید و اشتباه کنید، پاک کردن آن کار دشواری خواهد بود. بنابراین، آموزش را جدی بگیرید و برای انتخاب یک آموزشگاه مناسب وقت بگذارید.

شما باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که تمام مباحث لازم درباره این رشته را به صورت تئوری و عملی آموزش داده و شما را برای ورود به بازار کار حرفه‌ای آماده کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند می‌تواند چنین شرایطی را برای شما فراهم کند و بهترین و دقیق‌ترین آموزش‌ها را به شما ارائه دهد. دترلند در طی سال‌ها فعالیت خود توانسته است هنرجویان بسیاری را آموزش داده و روانه بازار کار کند. دوره‌های آموزشی این آموزشگاه نه فقط در زمینه آرایش دائم، بلکه در تمام رشته‌های آرایشگری به صورت کاملا حرفه‌ای برگزار می‌شود.

از جمله رشته‌هایی که می‌توانید در دترلند آموزش ببینید می‌توان به دوره آموزش کاشت ناخن، پاکسازی پوست، اکستنشن مژه، میکرونیدلینگ، کوتاهی مو، رنگ مو و ... اشاره کرد. دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش سرفصل‌های آموزشی استاندارد که توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه‌ای تعیین می‌شود
  • معرفی هنرجویان به سازمان فنی و حرفه‌ای برای دریافت مدرک معتبر این سازمان
  • برگزاری کلاس‌ها به صورت عملی و با بهترین متد‌های آموزشی
  • همکاری با مربیان حرفه‌ای و مجرب که می‌توانند مطالب را به طور کامل به هنرجویان انتقال دهند
  • ارائه تجهیزات و ابزار با کیفیت و به روز برای آموزش هنرجویان
  • پشتیبانی ۶ ماهه پس از پایان دوره آموزشی به منظور مشاوره و رفع اشکال
  • شهریه مناسب مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش‌ها
  • برگزاری کلاس‌ها در روز‌های تعطیل جهت رفاه حال کارمندان و هنرجویان ساکن شهرستان

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین