کد خبر: ۷۶۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۴
نگاهی به وضعیت دو نامزد باقی مانده در صحنه انتخابات آمریکا؛

انتخابات میلیون دلاری در آمریکا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس بین الملل: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریكا میلیونها دلار برای تخریب همدیگر هزینه می کنند.

رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریكا با برنامه های جدید «سناتور جان‌مک‌كین» جمهوری خواه و «سناتو باراک اوباما»ی دموكرات وارد مرحله تازه ای شده است.

دو نامزد انتخابات امریكا در تلاشند با متحدكردن هواداران حزبی خود زمینه را برای راه یافتن به كاخ سفید هموار كنند.

سن بالای جان مک كین به عنوان یكی از نقاط ضعف وی است ولی این نامزد جمهوری خواه می کوشد تا با تبلیغات تلویزیونی كه میلیونها دلار هزینه داشته است سیمای مثبتی از خود نشان دهد.

این درحالی است كه منتقدان مک كین وی را به خاطر حمایتش از جنگ عراق تخطئه می كنند.

با وجود این هواداران جان مک كین معتقدند باید براساس وضع واقعی عراق درخصوص این كشور قضاوت كرد و باید به بهبود وضعیت امنیتی این كشور توجه داشت كه بخشی از آن ناشی از
طرحهای جان مک كین است .

اما اردوی سناتور باراک اوبامای دموكرات این رویكرد جان مک كین را منفی می دانند زیرا معتقدند وی دنباله رو سیاست های جرج بوش خواهد بود.

نكته دیگر كه سناتور «مک كین» در رای گیری های سنا درباره ده طرح مدنظر جرج بوش درعراق به نه مورد رای مثبت داده است.

سناتور جان كری دموكرات نیز گفت: «جان مک كین بارها در جلسات سنا غایب بوده اما در جلساتی كه در حمایت از جرج بوش تصمیماتی گرفته شده، حضور داشته است».

به هرحال در پنج ماهی كه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است دو نامزد رقیب، میلیون ها دلار برای تخریب چهره طرف مقابل و تقویت جایگاه خود هزینه خواهند كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین