کد خبر: ۷۶۵۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲

واکنش رئیس اورژانس به فیش‌های نجومی این سازمان

رئیس اورژانس تهران درباره ماجرای فیش‌های نجومی اورژانسی‌ها که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت که این عمل یک بی اخلاقی بود.
واکنش رئیس اورژانس به فیش‌های نجومی این سازمان
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی صالح طبری رد پاسخ به این پرسش که یک تکنسین اورژانس چقدر حقوق دریافت می‌کند؟ گفت:«یک تکنسین با مدرک کارشناسی با ۱۹ سال سابقه و ۲ بچه ۱۱ تومان حقوق می‌گیرد و یک تکنسین با مدرک کاردانی با ۱۵ سال سابقه ۱۰ تومان حقوق می‌گیرد، حقوق تکنسین‌های اورژانس در همین حدود است و مبالغ بالایی دریافت نمی‌کنند.»

او در ادامه درباره ماجرای فیش‌های نجومی اورژانسی‌ها که در فضای مجازی منتشر شده است،اینطور توضیح داد:«این عمل یک بی اخلاقی بود. در ابتدا باید بگویم که امسال عید از بالاترین فرد در مرکز اورژانس تهران تا پایین‌ترین فرد همه همکاران اورژانس تهران بطور یکسان پاداش و عیدی دریافت کردند و طبیعی است که حقوق اسفندماه بیشتر از حقوق ماه‌های دیگر باشد.»

صالح طبری در پایان گفت:«آن فرد مذکور هم که فیش حقوقی اش خبر ساز ساز شد در حقیقت حقوقش ۱۲ میلیون است، اما یک سال هیچ رفاهی نگرفته و همچنین ۲ ماه اضافه کار نگرفته بود و حق مسکن طلب داشت و همه را یک جا گرفت. اگر فیش حقوقی ماه قبل را بررسی کنید متوجه صحت ماجرا می‌شوید. در فیش این فرد مبلغ معوقه درج شده و همه چیز شفاف است.»

واکنش رئیس اورژانس به فیش‌های نجومی این سازمان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین