کد خبر: ۷۶۵۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

باند ۱۳ نفره فساد و فحشا در یاسوج متلاشی شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باند ۱۳ نفره فساد و فحشا در یاسوج شناسایی و متلاشی شد.
باند ۱۳ نفره فساد و فحشا در یاسوج متلاشی شد
آفتاب‌‌نیوز :

امید نادریان ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شناسایی این باند با وصول خبر مردمی به سامانه «سامد ک. ب» و تلاش‌های پرسنل خدوم پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان انجام شد.

وی بیان داشت: این باند فساد در یک ساختمان به نحو سازماندهی شده فعالیت می‌کردند که پس از شناسایی، با صدور دستورات قضائی از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

نادریان افزود: طی یک عملیات ضربتی، تمامی متهمین که شامل چند گروه مختلط در چندین واحد آپارتمانی بودند، دستگیر شدند و متأسفانه برخی دستگیرشدگان دارای شرایط خانوادگی خاصی هستند.

وی با بیان اینکه به موجب شرع مقدس و قانون اینگونه افعال حرام و دارای مجازات تعزیری مشخص است، گفت: عنوان اتهامی این افراد تشکیل خانه فساد و تلاش جهت ترویج فساد بوده و در این زمینه قانونگذار مجازات سنگین تا ده سال حبس را مقرر کرده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: خانواده‌ها نظارت و دقت بیشتری را بر فرزندان خود داشته باشند که در دام شیادان فضای مجازی و کسانی که با ادعای آشنایی و یا کسب درآمد و غیره، با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، گرفتار نشوند و حیثیت خانوادگی آنان هتک حرمت نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین