کد خبر: ۷۶۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۲
نماینده اصفهان تشریح کرد:

جعل عنوان دبیری هیات تحقیق و تفحص از قوه قضاییه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده اصفهان گفت: « این فرد که خود را پالیزداری معرفی کرده است، عنوان دبیری هیئت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه را جعل کرده است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب ، حسن کامران، نماینده اصفهان در جمع خبرنگاران گفت :« فردی که در روزهای اخیر با جعل عنوان دبیر هیئت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه ادعاهای دروغی را منتشر کرده است، هیچ ارتباطی با هیئت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه در مجلس هفتم نداشته است».
 
وی ادامه داد: «این فرد که خود را پالیزداری معرفی کرده است، عنوان دبیری هیئت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه را جعل کرده است».
 
وی که در مجلس هفتم ریاست هیئت تحقیق و تفحص را بر عهده داشت بابیان اینکه بهجوریان، کارمند اداره قوانین مجلس، دبیر هیئت تحقیق و تفحص بود، اظهار داشت:« این فرد با سوء استفاده از این عنوان به نشر اکاذیب و افتراء علیه افراد پرداخته و لازم است دستگاه های ذیربط در خصوص مقابله با این گونه اقدامات غیرقانونی اقدام کنند».
 
وی با تأکید بر اینکه در گزارش تحقیق و تفحص از قوه قضائیه، چنین مطالبی وجود ندارد که این فرد بخواهد با استفاده از آن به نشر اکاذیب بپردازد، خاطرنشان کرد:« تمامی اظهارات این فرد مردود است و بنده نیز نامه ای به رییس مجلس نوشته و خواسته ام که با این مساله برخورد کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین