کد خبر: ۷۶۵۵۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
هتک حرمت قبله اول مسلمین، رژیم اشغالگر قدس را یک گام به زوال نزدیک‌تر کرد

اسرائیل یک گام به زوال نزدیک‌تر شد

مراسم معارفه معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز شنبه ۲۷ فروردین با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده، ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
اسرائیل یک گام به زوال نزدیک‌تر شد
آفتاب‌‌نیوز :

در این جلسه که معاونین، مدیران و روسای دفاتر استانی از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی معرفی و حکم خود را از ریاست محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دریافت و از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین رضائی قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور در ابتدای این جلسه با درود به روان پاک و مطهر شهداء و امام شهدا (رضوان الله تعالی علیه) ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام)، با ذکر روایتی به بیان اهمیت و عظمت ماه مبارک رمضان پرداخت.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با محکوم کردن هجوم وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی، گفت: حمله وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و هتک ‌حرمت این مکان مقدس، خشم و نفرت همه‌ی مسلمانان را در پی داشته و تبعات این اقدام رژیم اشغالگر قدس را به وحشت انداخته است.

وی افزود عادی سازی روابط بعضی از حکام خود فروخته جهان عرب، این رژیم سفاک را دچار اشتباه محاسباتی کرده و با این یورش وحشیانه، پاسخی کوبنده و قاطع از مردم فلسطین دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسی پور اظهار داشت: فریاد خشم و انزجار ملت‌های مسلمان و همه مردم آزاده دنیا در روز قدس امسال، رژیم صهیونیستی را یک گام دیگر به زوال و نابودی نزدیک تر خواهد نمود.

وی افزود: امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ایران و همه کشورهای اسلامی با شکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به مسئولیت جدید حجت الاسلام و المسلمین رضائی افزود: موسسه همت اندیشان هماهنگ نیازمند تغییر در راهبرد، رویکرد و عملکرد است و باید به عنوان یک موسسه فرهنگی و مکمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فعالیت نموده و ضمن تامین اقلام فرهنگی و تبلیغی شورا، زمینه را برای رشد و توسعه و پرورش ایده‌های نو در عرصه‌ی فرهنگ و تبلیغ فراهم سازد.

پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور، حجت الاسلام والمسلمین رضایی گزارشی از اقدامات انجام شده و سپس حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری اهم برنامه‌های خود را برای معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها ارائه کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین