کد خبر: ۷۶۵۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

قیمت پرتیراژ‌های ایران خودرو در بازار امروز/ جدول

امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ بازار خودرو شکل الاکلنگی به خود گرفت، به طوریکه برخی خودرو‌ها با نوسان رو به بالا در بازار عرضه شدند و برخی دیگر نوسان رو به پایین داشتند.
قیمت پرتیراژ‌های ایران خودرو در بازار امروز/ جدول
آفتاب‌‌نیوز :

 بررسی بازار خودرو در آخرین هفته فرودین ماه نشان دهنده آن است که امروز و با افزایش نرخ دلار نسبت به پنج شنبه گذشته خودرو در بازار در سه حالت رشد، افت و ثبات در بازار قیمت گذاری شد.

به گفته فعالان بازار خودرو بازی قیمتی دلار سردرگمی قیمت خودرو در بازار را به همراه داشته و این امر موجب شده تا خودرو نیز در بازار با نوسان قیمت گذاری شود. براساس ارزیابی بازار امروز «سورن پلاس» و «ساینا» در بازار رشد قیمت داشتند و در مقابل «سمند LX با موتورEF7»، «دنا معمولی» و «پژو 207 دنده ای» در بازار افت قیمت داشتند و سایر خودروها بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می برد که به گفته فعالان بازار خودرو، هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» امروز در بازار امروز بدون تغییر280 میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمند LX با موتورEF7» افتی یک میلیونی داشت و 314 میلیون تومان در بازار دست به دست شد. روند قیمتی این دو خودرو در بازار در حالی ثبت شده که امروز «سمند سورن پلاس» رشدی 2 میلیون تومانی در بازار داشت و 319 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا پلاس» هم بدون تغییر 330 میلیونی شد. اما «دنا معمولی» امروز در بازار افت یک میلیونی داشت و 380 میلیون تومان در بازار معامله شد. از سوی دیگر قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» نیز در بازار تغییر نداشت و 484 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان خانواده پژو 207 امروز «پژو 207 دنده ای» نیز با یک میلیون کاهش در بازار 383 میلیون دست به دست شد و قیمت «پژو 207 شقف شیشه ای» بدون تغییر در بازار 393 میلیون تومان معامله شد.

قیمت پرتیراژ‌های ایران خودرو در بازار امروز/ جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین